„Jak rychle jsme zapomněli. Bankovnictví v roce 1999 znamenalo špatné služby, nefunkční bankomaty, žádná non-stop call centra, špatné úvěry a neškolené zaměstnance,“ napsal Stack pro Fleet Sheet napojený na americkou manažerskou komunitu v Česku.
Do protikladu pak Stack postavil současný rychle rostoucí objem hypotečních úvěrů i půjčky pro malé a střední podniky, kvalifikovaný personál a bankovnictví jako základ ekonomického růstu.
„O co se antimonopolní úřad snaží? Vytvořit kartel tam, kde žádný není, a zničit důvěru v banky,“ cituje Fleet Sheet Stacka.
Zahájení správního řízení antimonopolním úřadem je dalším dílem tvrdé kritiky, které české banky čelí v posledních měsících. Problematika vysokých bankovních poplatků se opět vynořila počátkem roku, kdy ceny za své služby zvedla Komerční banka, Živnostenská banka i Raiffeisenbank.
V průběhu loňského roku zdražovala Česká spořitelna i ČSOB.
Banky se hájí tím, že peníze potřebují na investice do dalšího zlepšování služeb.