Čtenáři se zajímali jak o historii společnosti Ahold, které první supermarket v Československu patřil, tak i o strategii a novinky.
Martin Hildemann a Ivan Kopřiva například vysvětlili, jak vznikl název Mana.
O OTEVŘENÍ PRVNÍHO SUPERMARKETU ČTĚTE ZDE
"O názvu se vedly dlouhé diskuze. Svůj názor uplatňovali jak marketingoví odborníci, tak psychologové. Název Mana měl evokovat božský pokrm, v lidových rčeních se jedná o něco vynikajícího, výjimečného, lahodného. V naší české interpretaci ji zákazníci překřtili na Máňu, což je "dobrá žena ze sousedství," vysvětlili Hildemann a Kopřiva.
Čtenáře Jana Ambrože zase zajímalo, jestli Ahold nechystá prodej potravin přes internet. "Jsme především maloobchodník s potravinami a internetová forma obchodu s čerstvými potravinami není příliš častá," odpověděli šéfové.
Martin Hildemann a Ivan Kopřiva vysvětlili čtenářům i to, jak probíhala privatizace prodejen. "V první fázi byly veškeré prodejny pronajímány. A rozhodnutí o počtu prodejen záviselo na rozhodnutí okresních privatizačních komisí. Teprve v druhém období po roce 95 začala i vlastní výstavba prodejen tzv. na zelené louce," přiblížili vývoj českého trhu první šéfové supermarketu.