Diskuze

Češi vypijí půl druhé lahve sektu ročně. Bohemia Sekt doufá v dvojnásobek

Čech vypije v průměru jeden a půl lahve šumivého vína ročně, Němec zvládne pět „sedmiček“. Ondřej Beránek, ředitel největšího tuzemského výrobce vín Bohemia Sekt, přitom věří, že se na sousedy brzy dotáhneme a spotřeba stoupne aspoň na tři lahve. Loňský rok byl pro plzeňského výrobce prodejně nejlepší od roku 1999.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šykač z Bohemia je přeslazený, je to limonáda s alkoholem.

Těch 40 hektarů vinic jako alibi nestačí, to víno se jistě převážně importuje.

Situace jako u italského olivového oleje. V obchodech se ho prodá mnohem více, než se v Itálii vůbec sklidí.

Domovem šampanského je severní Francie- kvalitní sekt (suchý) mají i Němci a Italové.

0 0
možnosti
LP

To už tvrdili před několika lety. Ale je fajn, že optimismus zůstává.

0 0
možnosti
JD

Totalni nesmysl. Nejsem bohac ani socka, zhruba kolem 250 lahvi 0,7L za rok osobne, to nevlastnim restauraci, jen moje osobni spotreba.

0 0
možnosti
MG

A co dělají s tou nevypitou půlkou?

1 0
možnosti
IP

Bych ráda věděla za který krajský město piju já.

4 0
možnosti
JH

letos jsem byl asi naposled / Němec /.......ty přeslazený sračky už neeeeeeeee

0 0
možnosti
Foto

Přeji "Na zdraví!" tomu, kdo pije za mě. Sekt opravdu nemusím a Bohemku už vůbec ne.

2 0
možnosti
DK

Když ono se to prostě nedá pít....

3 0
možnosti
JF

Bohemku jsem naposledy ochutnal před pár měsíci omylem, kdy to byl welcome drink na recepci. Málem mě odvezli. Hnus. A to se za dvě a více stovek dá sehnat slušné šumivé víno. Bohemka tedy doufat může, ale asi je to marné.

4 0
možnosti
JN

Poněkud nerozumím údajům, uvedeným v článku: "Prodeje šumivých nápojů a sektů Bohemia Sekt loni vzrostly o osm procent. Společnost, která pokrývá dvě třetiny tuzemského trhu, prodala patnáct milionů lahví. Zvýšila také tržby: o 3,4 procenta na 1,8 miliardy korun." Proč jim nerozumím? No protože... Čas od času si taky rád kupuji "bohemku" demi-sec, která mi opravdu chutná. Jenže zatímco zatímco loni se běžně prodávala "neakčně" pod 120 Kč za láhev, letos byla převážnou část roku za neakčních 139 Kč, poslední cca 3 měsíce tuším dokonce za 149,-Kč za tutéž flašku. Zdražení na pultech v průměru minimálně o 20%. Ale firma Bohemia Sekt, pokud zvýšila obrat o 8% v lahvích, ale pouze 3,4% v tržbách, musela odběratelům (maloobchodu) fakturovat letos méně za flašku, než loni. O kolik procent, to se mi počítat nechce, ale možná, že výrobce zlevnil o nějaká 4% či co. Ale maloobchod prodával o naopak dvacet procent dráž, než loni. Že by proto, že zas ty, už tak nemravné marže řetězců, speciálně o bohemky ještě vzrostly o zhruba čtvrtinu? Je tomu skutečně tak, pane autore článku?

3 0
možnosti