- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Šykač z Bohemia je přeslazený, je to limonáda s alkoholem.
Těch 40 hektarů vinic jako alibi nestačí, to víno se jistě převážně importuje.
Situace jako u italského olivového oleje. V obchodech se ho prodá mnohem více, než se v Itálii vůbec sklidí.
Domovem šampanského je severní Francie- kvalitní sekt (suchý) mají i Němci a Italové.
To už tvrdili před několika lety. Ale je fajn, že optimismus zůstává.
Totalni nesmysl. Nejsem bohac ani socka, zhruba kolem 250 lahvi 0,7L za rok osobne, to nevlastnim restauraci, jen moje osobni spotreba.
A co dělají s tou nevypitou půlkou?
Bych ráda věděla za který krajský město piju já.
letos jsem byl asi naposled / Němec /.......ty přeslazený sračky už neeeeeeeee
Přeji "Na zdraví!" tomu, kdo pije za mě. Sekt opravdu nemusím a Bohemku už vůbec ne.
Když ono se to prostě nedá pít....
Bohemku jsem naposledy ochutnal před pár měsíci omylem, kdy to byl welcome drink na recepci. Málem mě odvezli. Hnus. A to se za dvě a více stovek dá sehnat slušné šumivé víno. Bohemka tedy doufat může, ale asi je to marné.
Poněkud nerozumím údajům, uvedeným v článku: "Prodeje šumivých nápojů a sektů Bohemia Sekt loni vzrostly o osm procent. Společnost, která pokrývá dvě třetiny tuzemského trhu, prodala patnáct milionů lahví. Zvýšila také tržby: o 3,4 procenta na 1,8 miliardy korun." Proč jim nerozumím? No protože... Čas od času si taky rád kupuji "bohemku" demi-sec, která mi opravdu chutná. Jenže zatímco zatímco loni se běžně prodávala "neakčně" pod 120 Kč za láhev, letos byla převážnou část roku za neakčních 139 Kč, poslední cca 3 měsíce tuším dokonce za 149,-Kč za tutéž flašku. Zdražení na pultech v průměru minimálně o 20%. Ale firma Bohemia Sekt, pokud zvýšila obrat o 8% v lahvích, ale pouze 3,4% v tržbách, musela odběratelům (maloobchodu) fakturovat letos méně za flašku, než loni. O kolik procent, to se mi počítat nechce, ale možná, že výrobce zlevnil o nějaká 4% či co. Ale maloobchod prodával o naopak dvacet procent dráž, než loni. Že by proto, že zas ty, už tak nemravné marže řetězců, speciálně o bohemky ještě vzrostly o zhruba čtvrtinu? Je tomu skutečně tak, pane autore článku?