Reklama potravinářské firmy Frujo na značku Toje využívá jazykový sexismus, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Supr Dodávky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Moravské vinotéky využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Autohity.cz využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Cyrrus využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama CastigCoach Germany využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama města Brno. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama České pošty stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama výrobce mycích linek Christ Car Wash využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Bios využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vypinac.cz využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama soxit.cz. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Zastavárny Index využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama XCar centrum stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Wash Inn využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Tiskárna Mníšek využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Teiko využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama TIC Brno využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Pivovaru Svijany využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Skate Praha využívá kusy těl, propaguje násilí a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Sazky využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama STAN a KDU-ČSL stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Puschkin Vodka využívá kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Poski Real vytváří mýtus krásy, princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama pražského klubu Popocafepetl využívá jazykový sexismus, kusy těl a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Pivovar Lužiny využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama vytváří mýtus krásy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Obce Ratíškovice využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Nicotrans využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Účet Tom od MONETA Money Bank
Autor: Moneta
Reklama Komedy Festu využívá kusy těl. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Institutu komunikačních studií a žurnalistiky využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Dermacol
Autor: Dermacol
Reklama HASOFT využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Je vám horko?
Autor: KRÁL VÍN České republiky
Reklama propaguje násilí. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Drexdesign využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Dermacol pro muže vytváří mýtus krásy, využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama využívá jazykový sexismus a princip sex sells. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Reklama Sykora Kuchyňské Studio využívá princip sex sells a stereotypizuje muže i ženy. Kandidát na anticenu Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí
Král vín - Je vám horko?
Dermacol - Nebudeš smrdět
Účet Tom od MONETA Money Bank
Reklama na zmrzlinu v soutěži Sexistické prasátečko 2018.
Autor: Nesehnutí