náhledy
Sexistické prasátečko 2017. Třetí místo v hodnocení veřejnosti získala personální agentura Rich Service.
Autor: Nesehnutí
Pivovar Modrá hvězda má druhou nejsexističtější reklamu dle hlasování veřejnosti v soutěži Sexistické prasátečko.
Autor: Nesehnutí
Snaživá sekretářka v podání Free Radio. Veřejnost v soutěži Sexistické prasátečko 2017 ji vybralo jako nejvíce sexistickou reklamu.
Autor: Nesehnutí
Vítěz anticeny Sexistické prasátečko odborné poroty.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama Policie ČR.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama společnosti Pila Pasák se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Sexistická reklama společnosti Auto ESA se nominovala v soutěži Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Nominace na Sexistické prasátečko 2017.
Autor: Nesehnutí
Kampaň pivovaru Bernard. Pin-up dívky propagují pivní speciály. Jejich vyobrazení pobouřilo feministky a genderové skupiny.
Autor: Bernard
Kampaň pivovaru Bernard. Pin-up dívky propagují pivní speciály. Jejich vyobrazení pobouřilo feministky a genderové skupiny.
Autor: Bernard
Kampaň pivovaru Bernard. Pin-up dívky propagují pivní speciály. Jejich vyobrazení pobouřilo feministky a genderové skupiny.
Autor: Bernard
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Reklamy nominované za využití nahoty a sexuality bez souvislosti s propagovaným produktem.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominovaná reklama ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominované byly i reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz
Nominované reklamy na anticenu Sexistické prasátečko v kategorii „využívají jazykový sexismus“.
Autor: iDNES.cz