Myšlenka je prostá. Rozladěný Phelps, zabořený tváří i celou svou myslí do notebooku nevnímá, co se děje kolem. Je zaseknutý jako starý počítač. Vytrhnout z transu se ho snaží Sheldon Cooper, bláznivý vědec z populárního seriálu Teorie velkého třesku.
Namísto sofistikovaných a jízlivých poznámek, kterými hýří v seriálu, ale zkouší sportovce zaujmout simulací boxu, měsíční chůzí, hrou na nástroj nebo tím, že ukazuje štěňata. Pozornost Phelpse upoutá až nový počítač.
Reklama je součástí větší kampaně, v níž se častuje komik s olympijským plavcem. V dalším spotu si Sheldon Phelpse, který hraje plavání na počítači, dobírá, že chce pokořit světový rekord s nejpomalejším počítačem na světě.
Reklamy podle vyjádření Intelu mají být paralelou mezi jedním z nejrychlejších plavců na světě a nejrychlejší počítačovou technologií od Intelu.