Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Síť Delvity se ročně rozroste o šest prodejen

  13:15aktualizováno  13:15
Každé dva měsíce novou prodejnu - tak by se dal v průměru shrnout plán obchodního řetězce Delvita pro nejbližší roky. Podle generálního ředitele Jiřího Charváta by se roční expanze měla pohybovat ročně kolem šesti až sedmi supermarketů. Ty chce firma nově členit do tří kategorií.

Obchodní síť společnosti by měly do budoucna tvořit stávající supermarkety Delvita, které budou doplňovat menší prodejny Delvita Proxy a Delvita City.

"Strategie vyplývá z rozdělení trhu. Čeští zákazníci jsou zvyklí mít všechno v ulici - pekařství, řeznictví... Chceme se lidem přiblížit. Být vzdáleni přes dva domy a přitom ještě zachovat určitou šíři sortimentu," dodal Charvát.

Název Delvita Proxy zatím nese osmička prodejen, které dříve společnost provozovala pod hlavičkou Sama. "Všechny Samy budeme remodelovat na Proxy, což by mělo být hotovo do konce roku 2005," řekl obchodní ředitel Erikjan Lantink.

Prodejen Sama měla Delvita v tuzemsku kolem třicítky.

Podobný jako Proxy bude i koncept obchodů Delvita City. "Budou podobně velké, ale víc zaměřené na městské prostředí, na vkus městského zákazníka," upřesnil Charvát.

První Delvita City se otevře v prosinci v Praze.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.