Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bary s čerstvými šťávami UGO posilují. Koupily výrobu salátů Titbit

  11:31aktualizováno  11:31
Síť barů s ovocnými a zeleninovými šťávami UGO, která je součástí skupiny Kofola, posiluje ve výrobě čerstvých potravin. Koupila od firmy Titbit výrobnu čerstvých salátů. Salátů tak vyprodukuje několik tisíc denně.

Marek Farník, majitel sítě UGO juice barů | foto: Adolf Horsinka, MAFRA

„Touto dohodou získáváme kvalitní výrobnu, za kterou stojí velmi cenné zkušenosti z práce s ultra-čerstvými potravinami,“ uvedl Marek Farník, generální ředitel UGO trade.

Společnost v současné době provozuje 75 Freshbarů a Salaterií, do konce roku jich chce mít 90. „Hlad po zdravějších potravinách neustále roste,“ dodal Farník. Cenu transakce žádná ze stran nezveřejnila.

Společnost Titbit založili tři společníci v roce 2001. Své saláty a exotické ovoce dodává do obchodních řetězců, restaurací, hotelů i internetových obchodů. Po odprodeji Salátové divize bude firma nadále dodávat svým odběratelům čerstvé bylinky, koření, ovoce a zeleninu.

Rozhovor

Jannis Samaras

Majitel Kofoly Jannis Samaras o balkánském tažení i dopadu EET na byznys.

Segmentu čerstvých potravin Kofola věří. Skupina plánovala také rozjezd restaurací NaGrilu, z projektu ale po roce a půl letos v březnu vycouvala, protože nebyl dost ziskový (více čtěte zde).

Síť fresh barů UGO koupila nápojařská jednička od Marka Farníka v roce 2013. Zakladatel chtěl svůj rodinný byznys dál rozvíjet pod silnou značkou.

Ve chvíli, kdy firmu prodával, čítal řetězec patnáct barů. Kofola následně investovala stovky milionů korun do linek a technologií, které umožňují lisování šťáv a stáčení do plastových lahví.

Dnes se UGO šťávy prodávají i v běžných obchodních řetězcích. Síť se rozrůstala i díky akvizicím. V roce 2014 koupila síť fresh barů Mangaloo a stala se lídrem trhu (více čtěte zde).

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.