Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skleněná sedmička Mattoni skončila, nahradila ji nová, větší lahev

  15:12aktualizováno  15:12
Zelená lahev Mattoni s obsahem 0,7 litru zmizela z trhu. Vlastník značky, Karlovarské minerální vody, to vysvětluje malým zájmem zákazníků. Staré balení nahradily nové, třičtvrtělitrové lahve se šroubovacím uzávěrem z dílny italského designérského studia Pininfarina.

Jaká voda je tedy nakonec nejlepší? | foto: shutterstock.com

"Koncem května jsme začali do nových lahví stáčet minerální vodu Mattoni a v červnu pak také pramenitou vodu Aquila," sdělil iDNES.cz marketingový ředitel firmy Martin Karas.

Nová lahev Mattoni s obsahem 0,75 litru.

Společnost chce s novými obaly posílit hlavně v gastronomii, kde ve stejně velkém balení vod zatím vládnou zahraniční značky Perrier, Ferratelle nebo San Pellegrino. Hosté v restauracích stále častěji žádají vodu ve větším balení, které zpravidla vyjde levněji než třetinky.

Zatímco v restauracích skleněné lahve dominují, prodeje v obchodech váznou. Češi dávají přednost plastu, se kterým se lépe manipuluje. "Prodeje vod ve vratných obalech jsou velmi nízké a dlouhodobě stagnují," sdělil iDNES.cz mluvčí Aholdu Libor Kytýr.

Karlovarské minerální vody patří skupině Ronaldsay, kterou ovládá italská rodina Pasqualů. Firma je lídrem tuzemského trhu s balenými vodami, kontroluje 80 procent tuzemského trhu a vlastní většinu známých značek.

Vedle Mattoni značky Dobrá voda, Magnesia, Aquila či Poděbradka. Patří jí také třetinový podíl Hanácké kyselky. Loni v prosinci ovládla rakouského výrobce nealkoholickcých nápojů Waldquelle Kobersdorf.

Autor:


Témata: restaurace, Ahold, Mattoni


Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.