Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda Auto příští rok zvýší výrobní kapacitu octavií o polovinu

  16:47aktualizováno  16:47
Škodovka zahájila stavbu nové haly na výrobu Škody Octavia. Chce ji dokončit v polovině roku 2012. Vedle octavií a fabií bude poté z výrobních linek v Mladé Boleslavi sjíždět další model Škody. Jeho název firma tají.
Ilustrační foto.

Ilustrační foto. | foto:  Radek Cihla, MAFRA

Rozšíření závodu v Mladé Boleslavi firma prezentovala u příležitosti oslav k dvacátému výročí spojení Škody s německým Volkswagenem.

Výrobní kapacita octavií se po dokončení nové haly zvýší z 800 na 1 200 aut denně. Kapacita fabií zůstane na současných 1 200 vozech denně. Navíc bude Škoda v Mladé Boleslavi vyrábět nový vůz. Nyní automobilka vyrábí ještě modely Roomster ve Vrchlabí a Superb a Yeti v Kvasinách.

Šéf mladoboleslavského podniku Winfried Vahland v březnu pro německý magazín Focus řekl, že k nynějším pěti modelům uvede český závod na trh na konci roku nový model určený pro městský provoz, takzvaný City Car, a v příštím roce bude následovat kompaktní limuzína vhodná pro mezinárodní trhy.

Škoda Auto loni více než ztrojnásobila čistý zisk na 349 milionů eur (zhruba 8,5 miliardy Kč) ze 110 milionů eur v roce 2009. Její tržby se v loňském roce zvýšily meziročně o 22,4 procenta na 8,692 miliardy eur.

Prodej automobilky loni stoupl o 11,5 procenta na rekordních zhruba 763 tisíc vozů.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.