Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škodovka hlásí rekordní tržby, letos už prodala téměř 600 tisíc aut

  13:57aktualizováno  13:57
Pololetní tržby Škody Auto letos poprvé přesáhly osm miliard eur. Automobilka utržila 8,7 miliardy eur (zhruba 226,7 miliardy korun). Provozní výsledek se ve srovnání se stejným obdobím minulého roku zvýšil o 25,5 procenta na 860 milionů eur. Škoda Auto v prvním pololetí dodala 585 000 vozů, meziročně o 2,8 procenta více, vyplývá z páteční tiskové zprávy.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto:  František Vlček, MAFRA

„Trvale dobrá situace v počtu přijatých objednávek plně vytížila naše výrobní závody a pro druhé pololetí nás naplňuje optimismem. Ve čtvrtém čtvrtletí zajistíme uvedením nového kompaktního SUV Škoda Karoq na trh další impuls k růstu,“ uvedl předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier.

Člen představenstva Škody Auto Klaus-Dieter Schürmann považuje za důležité faktory pro dodatečný růst ziskovosti například efekty modelového mixu. „K silné dosavadní bilanci v tomto roce přispěly také směnné kurzy, které se vyvíjely v náš prospěch,“ dodal Schürmann.

Mise Afrika. Škodovka začala vyrábět auta v alžírském městě Relizane

Automobilka v rámci své strategie pracuje na dalším rozšiřování modelové palety v nadcházejících letech. Hlavní pozornost zaměřuje především na rozšíření nabídky v segmentu SUV.

Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v Česku a zaměstnává v nich zhruba 30 000 lidí. Vyrábí také v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, a dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s místními partnery. V roce 2016 dodala Škoda Auto zákazníkům celosvětově 1 127 700 aut, třetí rok po sobě přes milion vozů.

Před měsícem Škoda představila novou tvář modelu Citigo:


Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.