Diskuze

Boj o mzdy ve Škodě vrcholí. Odbory vypověděly páteční noční směny

Kolektivní jednání v automobilce Škoda Auto v Mladé Boleslavi vstoupila do ostřejší fáze. Odbory Škody Auto totiž vypověděly dohodu o flexikontech, tedy směně navíc z pátku na sobotu v závodě v Mladé Boleslavi. Odbory požadují dvouciferný růst mezd.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Držím palce odborům. Produktivita lepší jak v Německu, tak proč brát almužnu?

6 0
možnosti
KS

Zvláštní je, že z čísel výroční zprávy 2017 vyplývá, že by se už při zdvojnásobení mezd dostala Škoda auto do ztráty.

1 1
možnosti
VV

Jednoduchá věc je ta, ze Cesko má mzdovou inflaci nejvyšší v Evropě. Bude někdo spěchat sem umístit nejakou fabriku náročnou na pracovní síly? To asi ne a tak budeme rájem pro rozlehlé sklady s minimem zaměstnanců a maximalni technikou uvnitř. Škodovka není vyjimkou z globalizace a ta je neúprosná. Být tam delnikem, tak se podívám na to o kolik se zvedá mzda jak v koncernovych místech tak v regionu. Asi by je čekalo velké překvapení.

1 4
možnosti
PH

Nech to na nich, a starej se o sebe.

2 0
možnosti

On nekoho nekdo vydira?Kolektivni vyjednavani je legitimni vec,stejne tak jako stavka,v moderni demokracii zcela bezna,viz Francie aktualne.Zijete za sociku?

5 2
možnosti

Ano vydírá. Pravda zcela v mezích legality, to nikdo nepopírá, ale není důvod to nenazvat pravým jménem. Ale každý svého štěstí strůjce ;-)

1 7
možnosti

Ja bych nove tovarny v miste kde jsem legalne vydiran nebudoval... Coz je dobre, aspon nebudeme jeste vic zavisli na autoprumyslu. Do toho skodovaci, fandim vam

1 6
možnosti

Tak ono se to v podstatě děje. Jde jen o ten nadhled - rozšiřování provozu v Kvasinách (resp. počtu pracovních míst) je z globálníno pohledu firmy marginální věc, jde jen o vytěžení potenciálu který tu zatím ještě je, jinak se dlohodobě budují kapacity jinde po světě, a to z pochopitelných důvodů především na východě.

Závislost na automotivu se tím ale nijak zásadně nemění - ČR není ani zdaleka jen Škodovka, na subdodavatelských firmách leží značná část automotivu, a ty naopak nejsou vázány jen na škodovku - dodávají napříč značkami a koncerny.

1 4
možnosti
RH

...a až přijde krize, tak se na ně složíme...jak posledně..

2 8
možnosti

Stezujte si mediim.Skodovka je proste top firma a je v popredi medialniho zajmu.

3 0
možnosti
DH

Takhle to ma vypadat! A ne jn blbe kecat u piva! Fandim skodovakum!!!

13 1
možnosti
JM

J58a22n59a 94M96a29l88a

4. 4. 2018 11:44

Koukám že pár lidí má šanci na trošku lepší život a zdejší závistivci už rozvíjejí své pomatené teorie o krachující ekonomice , dražším pívu a stěhování Škodovky na Balkán či Ukrajinu RvRv

18 1
možnosti
MD

Domnívám se, že to je trochu jinak. Existuje pár jedinců, kteří umí více řvát, než dělat. Průměrná mzda v automobilce už teď je pro lepší život, i přesto je to vlastně z pohledu pár jedinců málo a chtějí výrazně víc... není divu, kam spěje naše země, už teď kdo nechce pracovat, tak nepracuje a žije z dobré podpory, navíc přichází generace, která nic neumí, ani pracovat (krom natahování ruky po penězích) a tato doba je pro jejich "duchovní rozvoj", jak dělaná... a bude hůře... jo, a to pivo, už nemá kdo čepovat, protože montuje v nedaleké automobilce kola... výsledkem jsou pomatené teorie pomatené společnosti...

2 11
možnosti
MS

dobrý, dobrý.. akorát mě vždycky při těchto článcích napadá, proč jsou odbory slyšet jen ve škodovce? snad stejně dobře vyjednávají i v jiných velkých firmách

9 1
možnosti
JB

Už jenom za tu kulturu života,zhoršené životní prostředí v blízkém oklolí těchto továren si zaslouží vyšší mzdu-vždyť jsou v ,,práci 24 hod''

8 1
možnosti