Předseda představenstva Škoda Winfried Vahland výsledky chválí, přičítá je úspěšnému plnění růstové strategie. "V druhém pololetí a v následujících letech budeme v této strategii důsledně pokračovat. S jasným cílem zvýšit celosvětové prodeje do roku 2018 na minimálně 1,5 milionu vozů," řekl.
Připomněl, že tomu bude odpovídat i rozšíření modelové palety. Na konci letošního roku firma představí nový městský vůz. Ponese název Joyster. (více čtěte zde)
Škoda 2011tržby: 5,4 mld. eur (+ 25,7%) (výsledky za leden až červen 2011. V závorce meziroční nárůst) |
Investice se za šest měsíců zvýšily na 118 milionů euro. Tyto prostředky firma použila na přípravu modelové ofenzívy a na rozšíření kapacity výrobních závodů v České republice.
Škodovka roste rychleji než zbytek koncernu Volkswagen v počtu dodaných automobilů zákazníkům. V pololetí se dodávky zvýšily o 20 procent. Odbyt Škody se zvýšil o 21 procent na téměř 362 tisíc vozů.