Diskuze
Škoda je Popelkou Volkswagenu. O superb přijdeme, říká šéf odborářů
Děkujeme za pochopení.
M43i66r95o97s29l94a45v 97S71t41e21i52n42e15r
V mnoha testech bylo potvrzeno, že kvalita montáže v Kvasinách je zřetelně lepší, než u vozů z Wolfsburgu. Snad to je důsledek složení perzonálu, v Německu je vysoký podíl Turků, v Kvasinách pak Slezanů.
Samozřejmě, o kvalitě práce rozhoduje vedení produkce, mistři a kontroly kvality, ale málo platné, občas i v nejlepší rodině něco nehraje.
Ostatně, můj tehdy nový Mercedes E-třídy z r. 2000 měl zfušovaný kryt sloupku u dveří, na trochu méně nápadném místě. Ani Mercedes není vždy perfektní.
VW je akciová společnost s podílem státu, ale skládá se z ekonomicky nezávislých značek, třeba Audi, Škoda nebo Seat. Akcie budou jistě z velké části v arabských rukou, jako i u Mercedesa a dalších, proto ta láska k islámu u politiků.
M95a56r26e63k 22H87r11u48b14y
Nemci nas porad berou jako kolonii, stejne, jako predtim Rusove. Na pristupu EU je to videt nejlip.
L66u61k95á48š 41S11e85d17l94á83č59e96k
Kanibalizmus v koncernu VW je nesmysl. Pokud mají ve VW pocit, že Škoda ubírá prodeje samotné značce VW ,tak příčina není ve Škodovce, ale ve skandálu, jakým VW nedávno prošel. Zákazníci jenom tak na to nezapomínají. Proto si mnozí VW raději nekoupí. To znamená, že ukončením výroby Superbu, prodeje u VW stejné třídy nestoupnou.
P64e21t83r 77Č38e29r86m14á70k
Takový pocit opravdu nemají, VW prodává 5x tolik aut co škoda, takže i kdyby škoda kanibalizovala zákazníky vw (což se v podstatě neděje neb cílová skupina je poměrné odlišná), tak 10% růst škody znamená pouze 2% úbytek pro VW. Takže tudy cesta nevede.
Stejně tak neplatí teze s dieselgatem, problém na US trhu se týká VW Group a né jen VW značky Prodeje od té doby navíc jen rostou, takže tato pseudoaféra na to vliv nemá.
A závěrem jde říct že jednak výrobu superbu nikdo nemá v sebemenším úmyslu ukončit, a i kdyby to tak mělo být tak je jasné že výrobce první zbaví toho čeho se prodává nejmíň - a to je ze střední třídy VW Group právě superb...
J76a12n 92Ž29i28ž26k80a
Neexistuje nic jako Skodovka. Vsechno je jen Volkswagen. Vsichni ji musi mit, protoze je to ceske auto a protoze to rikaly v Autosalonu na Prime. Davno uz to neni ceske. Je to hlavni sponzor Autosalonu proto to tam rikaj. Dan ze zisku jde do Nemecke kasy. Po 6 hodinove ceste novou sluzebni Oktavkou uz se nemuzu dockat az si sednu do sveho 21let stareho BMW.
P94e61t46r 20Č31e37r82m11á32k
I když nesdílím škodaeuforii tak je fakt že česká značka to bezpochyby je. To že má zahraniční majitele (a němci to mimochodem nejsou ) na tom nic nemění.
H98y20n66e34k 20M21r95t29v98ý
němci to berou moc nacionálně. nikoliv nadnárodní koncern, kde už na původu té které značky nezáleží a kde má každý volné ruce učinit klidně i jinou automobilku než vw prodejním či technologickým leaderem koncernu.
toto je pořád vztah pán - podřízený a šrouby se spíš utahují. kdoví, jestli za 50 let bude vůbec ještě nějaká škoda
P11e14t33r 20Č84e71r82m36á89k
Naopak, berou to ryze racinálně a nadnárodně - jeden závod nestíhá, jiný má volnou kapacitu, tak se to využije. O žádné leaderovství tu nejde, škoda se s VW nemůže měřit.
F59r12a29n23t83i14š28e98k 32L23i86m42p82a10u75c15h
Docela by mně zajímalo kolik dělá odměna Povšíka jako člena DR
J30a75n 46K46r65u90p96k10a
Již dávno je Škodovka mimo produkční možnosti z domácích zdrojů. Prostě se jen pár tisíc zahraničních zaměstnanců vrátí tam, odkud přišli. Bohužel, to je nevýhoda malých ekonomik, které vznikly rozpadem států. A tak to chtěli zkraje 90. let právě Němci. Učí se to na každé manažerské škole: Škodovka málem zkrachovala, když přišla o tradiční trhy na území monarchie a stát již nepotřeboval její kapacity. Proto ať žijí Habsburkové a jejich dům!
M25i76r64o84s76l73a36v 93S47t33e97i13n84e36r
Podobně prakticky zanikly závody Steyr- Puch v Rakousku, montují tam ve mzdě BMW X1 nebo pro Mercedesa maloseriové typy. Ani ta tradiční značka už na silnicích není vidět.
F61r15a21n88t81i42š65e27k 13P56á14p64a95y
Automobilový priemysel čakajú veľké zmeny. S kapacitami treba preto hospodáriť veľmi uvážlivo. Ja mám 8 ročné auto. Za normálnych okolností by som ho už vymenil za nové. Ale teraz si ešte počkám - hoci aj 5 rokov.
Odborári sú veľmi múdri. Mali by si kúpiť nejakú tú automobilku a manažovať ju, nech ukážu, čo dokážu...
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Bývalý zápasník zachraňuje podniky recenzemi na TikToku. Jen jím, tvrdí
Americké restaurace, které čelí krachu kvůli nezájmu zákazníků, objevily nečekaného spasitele. Je...
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Hibernace už bylo dost. Heineken je na cestě osvěžit britské hospody
Pivovarnický gigant Heineken oznámil, že plánuje znovu otevřít přibližně dvaašedesát svých hospod a...
Obchody, kavárny, zábava i motýli. Obchodní dům Máj se otevře 20. června
Obchodní dům Máj, který stavbaři od července 2022 rekonstruují, se lidem otevře ve čtvrtek 20....