Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

  16:24aktualizováno  16:24
Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Aktuální Škoda Fabia | foto: Lukáš Procházka, MF DNES

Vedení firmy se s odboráři proto dohodlo na zavedení přesčasů. Jednou týdně budou chodit lidé na odpolední směnu o dvě hodiny déle: skončí namísto deseti večer až o půlnoci. Opatření potrvá zatím do března, dál se uvidí podle poptávky.

Mohlo by vás zajímat

Také si chcete pořídit fabii ještě před ukončením výroby? Vyberte si ji na Automodul.cz, kde pro vás máme na výběr téměř 1500 vozů této značky.

"Je to reakce na zvýšenou poptávku po tomto modelu," vysvětlil mluvčí automobilky Jozef Baláž. Podle něj jsou přesčasy dobrovolné, firma zaměstnancům nabídla za dvě hodiny navíc týdně extra příplatek.

Výroba současné generace fabií skončí letos v červenci, po celozávodní dovolené už bude Škoda Auto vyrábět jen novou verzi (o tom, jak vypadá, čtěte zde). 

Prodeje fabií přitom loni výrazně klesaly: automobilka jich loni prodala celkem 202 tisíc, což představuje šestnáctiprocentní pokles. Fabia však patří dlouhodobě mezi nejúspěšnější modely Škody Auto.

Škoda v lednu fabii zlevnila na českém trhu o desítky tisíc korun na 189 900 korun při využití financování, cena při nákupu v hotovosti je 219 tisíc korun. K vozu nabídla současně čtyřletou záruku.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.