Kampaň si zadali škodováčtí personalisté. "škoda Auto nyní přímo zaměstnává 23 tisíc lidí. Dalšímu zhruba sto tisícům lidí poskytujeme práci nepřímo," říká Helmuth Schuster, člen představenstva Škody Auto, který je zodpovědný za personální řízení.
Nyní se automobilka zaměřila na vyhledávání nových perspektivních uchazečů. Kampaň vychází z toho, že Škoda Auto je už dnes nepřehlédnutelný hráč na českém pracovním trhu, který na sebe poutá pozornost těch nejlepších.
Marketingová kampaň má oslovit hlavně studenty nebo čerstvé absolventy vysokých škol a kvalifikované odborníky a manažery. Reklamní kreativci položili rovnítko mezi pojmy úspěšná auta a atraktivní zaměstnavatel.
Škodovka nabízí svým zaměstnancům řadu možností vzdělávání a odborného růstu ve svých zařízeních, Škoda Auto například provozuje vlastní vysokou školu, i v rámci koncernu Volkswagen.
Vlastní školící a vzdělávací centra hodlá automobilka do budoucna ještě rozšířit. "Jsme si vědomi, že nejsilnějším kapitálem všech společností, které chtějí obstát v konkurenčním boji, jsou lidské zdroje," zvedl Schuster.
Podle něj potřebuje Škoda Auto aktuálně zaplnit zhruba tisíc nových pracovních míst, která si žádá rozběh nové octavie. V dalším horizontu se chce společnost zaměřit na dlouhodobé vzdělávání zaměstnanců.
Kampaň připravila reklamní agentura B.L&P Communication z německého Kasselu. Navazuje na současné heslo Simply Clever, které Škoda Auto využívá při své reklamní prezentaci. "Kariéra ve Škoda Auto - jednoduše chytrá volba," zní druhé důležité sdělení, které reklamní nosiče předávají.
Personální šéf Škody Auto Helmuth Schuster zapózoval při zahájení nové kampaně s dívkami, které propůjčily své tváře reklamním nosičům. (8. dubna 2004) |