Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skotové vzali útokem prodejny Tesco, omylem nabízely moc levné pivo

  9:42aktualizováno  9:42
Nejen Češi dobře slyší na slevy. Řetězec Tesco ve Skotsku chybně vypočítal cenu několika balení alkoholických nápojů a způsobil tím kolaps ve svých prodejnách. Místo 31 liber se totiž balení prodávalo za 11 liber, téměř o šest set korun levněji.

Řetězec Tesco Stores | foto: Profimedia.cz

Zpráva se rychle začala šířit na sociálních sítích a Skotové se hnali do obchodů, aby pořídili levné pivo nebo cider, mírně alkoholický mošt. V prodejně Tesco ve městě Greenock musela zjednat pořádek policie, v obchodě byla hlava na hlavě a přecpané bylo i parkoviště.

Slevy v Tescu

Navštěvujete rádi
prodejny Tesco? Všechny aktuální letáky Tesco a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

Kolaps způsobila chyba jednoho z pracovníků prodejního oddělení v centrále Tesco, který dal špatný příkaz na akční nabídku. Tesco chtělo, aby zákazník při nákupu tří krabic nápojů ušetřil 11 liber (cca 250 Kč), jenomže místo toho se tři krabice prodávaly za 11 liber. Cena za tři balíky před slevou byla 31 liber, zákazník tak mohl chybou zaměstnance ušetřit 560 korun.

Obsluha nestíhala mimo jiné v obchodech ve městech Silverburn, Glasgow a Bellshill. Jeden ze zákazníků líčil, že situace vyvolala zmatek, lidé telefonovali svým známým, někteří se po nákupu vraceli domů, převlékli se a opět šli nakupovat.

"Když jsem otci zavolala, že mají v Tescu levné pivo, hned nasedl do auta a jel si ho koupit," popsala Rebecca Macdougall na síti Twitter.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Omáčková mánie. Američanka vyměnila jeden balíček Sečuánu za auto

Pár desítek sáčků limitované edice Sečuánské omáčky, které se prodávaly v několika vybraných restauracích fastfoodového řetězce McDonald’s v USA, vzbudilo...  celý článek

Máme vlastní značky, ukazuje slovenský Lidl v nových spotech - špagety
VIDEO: Slovenský Lidl provokuje. Dobírá si ceny značkových produktů

Reklamní kampaně německého obchodního řetězce Lidl provází jedna kontroverze za druhou. V nejnovější kampani na Slovensku se řetězec snaží posílit pozici...  celý článek

Vývoj Dow Jonesova indexu na obrazovce v newyorské burze (17. října 2017)
Dow Jones posílil na nový rekord, překonal hranici 23 000 bodů

Akcie v USA pokračují v lámání rekordů. Dow Jonesův index, který zahrnuje třicet předních amerických podniků, v úterý poprvé překonal hranici 23.000 bodů....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.