Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Skupina Prazdroje proinvestuje 1,2 miliardy korun

  14:40aktualizováno  14:40
Investice ve výši 1,2 miliardy korun uvolní v novém fiskálním roce (duben 2001 – březen 2002) skupina Plzeňského Prazdroje na modernizaci pivovarů Plzni, Nošovicích a Velkých Popovicích. Cílem je zvýšit kapacitu a efektivitu jednotlivých provozů a vytvořit podmínky pro další růst exportu. Projekty jsou plánovány prakticky ve všech sférách, týkají se výroby, distribuce, nebo ekologických akcí v oblasti odpadového a vodního hospodářství. Jednou z hlavních akcí bude výstavba nového skladu v Plzni, který pomůže řešit narůstající požadavky exportu.

"Tyto investice podtrhují náš dlouhodobý závazek dosáhnout nejvyšších kvalit ve všech klíčových oblastech chodu firmy," uvedl Tony van Kralingen, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.

"Chceme stále lépe uspokojovat potřeby obchodních partnerů a koncových zákazníků jak na domácím trhu tak v zahraničí," dodal Tony van Kralingen.

Skupina Plzeňského Prazdroje, do které patří Plzeňský Prazdroj, nošovický Radegast a Velkopopovický Kozel, je největším tuzemským výrobcem piva. Na podzim roku 1999 koupil skupinu jihoafrický pivovar SAB.

Loni všechny tři pivovary prodaly 7,7 milionu hektolitrů piva. Nejprodávanější značkou je Gambrinus s prodejem 3,7 milionu hektolitrů.

Velký nárůst vykázal Pilsner Urquell, který posílil hlavně na západoevropských a zámořských trzích. Export této značky vzrostl o 26 procent, na domácím trhu posílil Pilsner Urquell o 6,6 procenta.

Přímým exportem v zahraničí celá skupina loni prodala 563 tisíc hektolitrů piva s meziročním nárůstem o 26 procent. To ji staví do role největšího českého exportéra piva.

Export směřoval do 50 zemí, nejvíce piva se prodalo ve Slovenské republice, Německu, USA, Polsku, Velké Británii a Kanadě.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.