Předplacených 2000 kilometrů tak nově bude stát 1300 korun. O čtyři až pět procent podraží i časové předplatní jízdenky.
Ceny základního i zvýhodněného zákaznického jízdného zůstávají beze změn.
Úpravy cen představily České dráhy spolu s novým jízdním řádem, který bude platit od 12. prosince 2004 do 10.12. 2005. Zdražení zdůvodňují dráhy růstem cen nafty i elektrické energie.
V novém jízdním řádu zatím na pravidelné trase nefiguruje rychlovlak Pendolino. S ním České dráhy počítají pro pravidelnou přepravu cestujících nejdříve od roku 2006.
Zdroj: České dráhyCeny zpáteční slevy pro vlaky kategorie EuroCity a InterCity se ve všech případech sníží o 60 Kč. Každý cestující nově zaplatí s touto nabídkou příplatek pro oba směry ve výši odpovídající příplatku jednosměrnému. Použití síťové jízdenky pro osoby starší 70 let Senior pas se rozšíří i o spěšné vlaky. Tato jízdneka dosud platila jen ve vlacích osobních. Cena se zvýší z 500 na 600 korun. Maximální počet cestujících, kteří cestují se slevou pro skupiny, se zdvojnásobí z dosavadních 15 na 30 lidí.Rodiče cestující se svým dítětem v kočárku také ušetří. Nově již nebudou v těchto případech platit dosavadních 6 korun za spoluzavazadlo. Ceny čtvrtletních jízdenek nově odpovídají 40násobku zpáteční slevy místo dosavadního 36násobku. |