Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Slušovická počítačová firma roste

  13:24aktualizováno  13:24
Stále úspěšnější je v posledních letech slušovická počítačová firma SWS. Za prvních osm měsíců letošního roku vykázala tržby za více než osm set milionů korun. Hlavním důvodem téměř čtyřicetiprocentního růstu oproti minulému roku je zvyšování nabídky hardwarových produktů.

Výsledky za leden až srpen letošního roku potvrzují trend růstu z minulých let, když loni za celý rok firma zvýšila tržby proti roku 1999 o čtyřicet procent

Obchodní ředitel Stanislav Skalička podotkl, že výrazný nárůst vykázala společnost v době, kdy světový a částečně domácí trh informačních technologií stagnuje.

Základním faktorem vysokého růstu je podle Skaličky výrazné zvyšování nabídky hardware. Velmi dobrých výsledků dosahuje firma zejména v prodeji notebooků Acer a produktů firmy IBM.

SWS je autorizovaným distributorem firem Acer, Adobe, APC, Corel, Fujitsu-Siemens, Hewlett-Packard, IBM, Lotus, Novell, Olympus a dalších.

Již dříve generální ředitel SWS Evžen Varadínek uvedl, že letos plánuje firma obrat 1,1 miliardy korun. Loni měla obrat přes 800 milionů korun.

SWS vznikla v roce 1991 a od ledna 1996 je akciovou společností. Zaměstnává kolem 60 lidí. Je ryze českou firmou a majiteli je několik českých fyzických osob.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.