ČTĚTE TAKÉ:
Letecky k moři a zpět za 1 200 Kč
Spojení do Bruselu bude firma nabízet třikrát týdně. V červenci ale lety dočasně zruší a znovu začne létat až v září. Během prázdnin byl totiž o tuto destinaci malý zájem, vysvětlila mluvčí společnosti Vladimíra Dufková.
Firma má povinnost cestující o zrušeném letu informovat minimálně 14 dní před odletem. To je ale podle jednoho z klientů absolutně nedostatečné.
"Shánět někam náhradní letenku 14 dní před odletem je špatné ze dvou důvodů: je to mnohonásobně dražší než když letenku koupíte včas a hlavně se nemusíte do letadla vůbec dostat," stěžoval si na postup společnosti Tomás Kuchař, jehož let společnost Smart Wings zrušila.
"Snažíme se zákazníkům maximálně vyjít vstříc a o změnách jim dát vědět co nejdříve," říká mluvčí. Zákazníkovi společnost nabídne možnost jiného letu, nebo mu vrátí pořizovací cenu letenky.
Zrušené lety se na konci dubna staly i předmětem konkurenčního boje na Ruzyni. Poté, co Smart Wings některé lety zrušily, nabídla konkurenční SkyEurope, že poškozené klienty do jejich destinace dopraví za pouhou korunu a letištní poplatky. Smart Wings vzápětí zveřejnily obdobnou nabídku i pro klienty, kterým by let případně zrušila společnost SkyEurope. - více zde
Do Bruselu nicméně SkyEurope nelétá, takže lákavá nabídka rivala je v tomto případě bezpředmětná.
Do Barcelony i na pláž
Smart Wings začaly 15. června létat také do Barcelony. Přes léto se nabídka rozšíří i o přímořská letoviska. Od května a června společnost postupně zahájila linky na Mallorku, do Heraklionu, Soluně, Larnaky, Benátek, Gerony, Malagy, Burgasu, na Zakyntos a do Chanie.
Travel Service, která linky Smart Wings provozuje, je po ČSA druhou největší leteckou společností v České republice. Kromě nízkonákladových linek Smart Wings zajišťuje nepravidelnou dopravu pro cestovní kanceláře, připomněla ČTK.