Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tiffany trendy kavárnou cílí na mileniály, spolupracuje i s Lady Gaga

  5:00aktualizováno  5:00
Luxusní newyorské klenotnictví Tiffany & Co neotevřelo v pátek svou první kavárnu jen proto, aby zhmotnilo sen fanoušků filmu Snídaně u Tiffanyho natočeného podle stejnojmenné novely Trumana Capoteho. Nová investice je součástí většího projektu, jehož cílem je oslovit zejména lidi, kteří dosáhli plnoletosti na přelomu tisíciletí.

Existují filmové scény, které jsou tak kultovní, že si svůj význam v popkultuře zachovávají i o desetiletí později. To je i případ filmu Snídaně u Tiffanyho z roku 1961, ve kterém Audrey Hepburnová jako Holly Golightlyová přijela žlutým taxíkem ke klenotnictví Tiffany´s, aby se pokochala šperky, na které zatím nemá. Když Holly jedla croissant a nesla šálek kávy, pohybovala se jen zvenčí budovy luxusního newyorského klenotnického domu.

Od roku 1837 byl Tiffany & Co předním klenotníkem, u kterého jste si snídani dát nemohli. To se ale změnilo minulý týden, kdy firma ve své hlavní pobočce na newyorské Páté avenue otevřela první kavárnu s názvem Blue Box Café. Kavárna se nachází dva bloky od jižní hranice Central Parku a je z ní  vyhlídka na toto oblíbené místo.

Otevření kavárny je součástí strategie, jejíž cílem je podle New York Times  přilákat mileniály. Společnost v jejím rámci na začátku tohoto roku představila současnou kolekci HardWear ve spolupráci s popovou hvězdou Lady Gaga. Po prudkém poklesu v roce 2014 vzrostly akcie společnosti o 6 procent. Obrat způsobila především únorová smlouva s investorem Jana Partners.

Snídaně, obědy i čaj o páté

Nově otevřená kavárna Blue Box Café může značce pomoci v návratu na výsluní. Jak uvedla společnost ve svém prohlášení, je určena pro zákazníky, kteří vždycky snili o „Snídani u Tiffanyho“.

Fotogalerie

Restaurace se nachází ve čtvrtém patře nedávno zrekonstruované budovy. Ve světlých a vzdušných prostorech, které jsou laděny do světlé modré barvy, je v nabídce „Snídaně u Tiffanyho“ od 29 dolarů. Snídaňové menu zahrnuje kávu nebo čaj, croissanty, sezonní ovoce, ale i uzeného lososa, míchaná vejce s lanýži, vafli nebo veganský avokádový toast.

Zajít si sem můžete také na oběd, během kterého se podávají předkrmy i hlavní chody. Za 39 dolarů můžete ochutnat například humra s grepovým nebo makovým dresinkem, kaviárem a šťouchanými brambory.

Odpoledne se můžete zastavit na „Čaj u Tiffanyho“ za 49 dolarů. Servíruje se čaj Bellocq a široký výběr sendvičů a pečiva. Mimo to podnik také nabízí různé sladkosti nebo teplé nápoje, včetně espressa za 5 dolarů nebo kousek čokoládového dortu za 12 dolarů.

Autor:



Nejčtenější

Prodavači jsou dražší než vysokoškoláci. Anomálie však dlouho nevydrží

(ilustrační snímek)

Současný trh práce zažívá anomálie v odměňování. Kdo hledá práci, může si u dané firmy říct víc, než mají stávající...

Problémy vyřešíme, chce to ale čas, říká finanční ředitel Kauflandu

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka obsluhoval zákazníky u pokladny na...

Finanční ředitel Kauflandu Jan Stupka (54) působí v tomto německém obchodním řetězci, kde je zvykem rozhovory...



Na jižní Moravě jsou vyšší mzdy než v Praze. Firmy si přetahují lidi

Ilustrační snímek

Platy na jižní Moravě jdou do extrému, firmy totiž dorovnávají nejvyšší platy konkurentů. Hospodářská komora před...

Motýlí efekt a duha na českých bankovkách. Podívejte se na nové prvky

Státní tiskárna cenin představila nové ochranné prvky, které budou na...

Státní tiskárna cenin slaví devadesát let od svého vzniku. Významné jubileum spojila s unikátní výstavou cenin, kde má...

Hladové české firmy posílí tisíc Filipínců, pracantů s dobrou angličtinou

Filipínský dělník

Do Česka má letos prostřednictvím vládního programu na zaměstnávání cizinců přijet tisíc Filipínců. Budou vítanou...

Další z rubriky

V supermarketu pracují sami zákazníci, jídlo pak mají za poloviční cenu

Obchůdek Park Slope Food Coop v newyorkském Brooklynu

Představte si obchod, kde seženete zeleninu, maso i drogerii od místních farmářů jen za půlku ceny. Nereálné? Neziskový...

Lucembursko sází na kosmický průmysl, ve vesmíru chce těžit minerály

Evropa chce využít asteroidy.

Jedna z nejmenších evropských zemí se pokládá za obra v oblasti kosmického průmyslu. V Lucembursku, jež má méně...

ANALÝZA: Vyhlásit obchodní válku na Twitteru je snadné, málokdy však pomůže

Vlajka USA a Číny

Začalo to čínskou ocelí a hliníkem. Pak přišly americké sójové boby. Nyní seznamy v USA a Číně čítají stovky položek,...

Najdete na iDNES.cz