Nové a modernější tvary navrhl ateliér architekta Patrika Kotase.
„V budoucnu budeme tento design aplikovat i na některé ostatní produkty, například na městský nízkopodlažní autobus, městský kloubový autobus nebo trolejbusy,“ řekl Aleš Lipavský, zástupce obchodního ředitele SOR pro Českou republiku.
Firma nechtěla komentovat, zda autobus v novém designu nabízí i ve velké soutěži na nákup stovek nových autobusů pro Prahu. U ní zatím běží hodnocení nabídek. Podle informací iDNES.cz dal SOR v části zakázky nejlepší nabídku, část zakázky rozdělené na tři části má mířit naopak k Ivecu. Dopravní podnik hlavního města Prahy zatím výsledky neoznámil.
Elektrobusy v novém designu zatím ještě v běžném provozu nejezdí, probíhá jejich dlouhodobé testování.
SOR Libchavy patřící do skupiny EP Industries je v Česku druhým největším výrobcem autobusů po Iveco Czech Republic. Na českém trhu je ale SOR v posledních letech úspěšnější než jeho konkurent z Vysokého Mýta. Za loňský rok vyrobil SOR 454 autobusů.