- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konkurenceschopnost, byrokracie? Od kdy je nedodržování platného živnostenského zákona, chvályhodná ekonomická aktivita obyvatelstva???
Zrovna včera jsem koukal na video, jak týpek obelstil americký Uber a místo zaregistrovaného Mercedesu S vyrazil za zákazníkem v Lamborginy Byla to děsná sranda a já jen litoval, že nežiju v Americe, kde na Uber nekoukají, jako na nepřítele státu a jsou nakloněni novým technologiím a sdílené ekonomice jejíž nástup je neodvratitelný. Tak jako se v 19. století uskutečnila průmyslová revoluce nebo na konci 20. století svět změnil nástup počítačů a následná digitalizace...
Rád bych věděl zda tento článek četl korupčník Ťok, střecha Krnáčová a agent Bureš!!!!
Babiš s Krnáčovou se naštěstí snaží Uberu pomoci v boji proti taxikářské loby
Ať máte nebo nemáte rádi taxikáře tak přeci není normální, aby zde již čtyři roky podnikala firma, která porušuje naše zákony...
Obecně řečeno, podmínky pro podnikání mají být pro všechny stejné. Pokud tomu tak není, pak je to nekalé podnikání a to by se mělo trestat.
Až zase bude EU pořádat semináře o sdílené ekonomice a vůbec o konkurenceschopnosti, je třeba se tomuto byrokratickému socialistickému molochu vysmát. Jeho postoj k ekonomické aktivitě obyvatelstva je stejně nepřátelský, dirigistický a byrokratický jako v Rusku.
Toto nieje zdielaná ekonomika, to je nelegálne podnikanie. Zdielaná ekonomika by to bola ak by vodič na svojej ceste z bodu A do bodu B zobral spolucestujúceho v bode C do bodu D, pričom body C a D sa nachádzajú na trase medzi bodmi A a B resp. malej zachádzke. Takto keď proste vodič čaká na zákazníka je to podnikanie, v prípade ak nemá príslušnú licenciu tak nelegálne.
U nás také probíhá masové porušování Zákona o silniční dopravě. Ale naše vláda s organizátory ještě jedná a chce uzavírat jakási memoranda....
Když chce Uber taxikařit, ať splňuje stejné podmínky, jako ostatní, jinak je to nekalá konkurence. Výmluvy na sdílenou spolujízdu jsou směšné.
V podstatě je to to samé, jako kdybych si vedle oficiální hospody plnící všechny platné předpisy otevřel svoji takovou nějakou uberhospodu, nemusel plnit vůbec nic a úřadům se vymlouval, že neprovozuji hospodu, ale sdílené spoluchlastání.
Ty podmínky jsou ovšem absurdní. Aplikace je stejně dobrá jako taxametr, o tom předpokládám není sporu. V době GPS je znalost místopisu k ničemu a další je jen byrokracie.