Soud v Maďarsku jsme neprohráli, tvrdí Budvar

  10:03aktualizováno  10:03
Ačkoliv městský soud v Budapešti neuznal Budějovickému Budvaru některé obchodní známky s označením původu, vedení pivovaru po rozboru verdiktu tvrdí, že ze sporu vyšlo jako vítěz. Soud rozhodoval ve sporu o ochranné známky, který Budvar vede s americkým konkurentem.
Pivo, Budvar

Pivo, Budvar | foto: MF DNES

Odvolací soud přitom dal za pravdu maďarskému patentovému úřadu, který už dříve rozhodl, že chráněným označením původu je pouze Budějovické pivo a Českobudějovické pivo včetně překladů. více ZDE

Věčný rival Budějovického Budvaru americký Anheuser-Busch totiž v Maďarsku napadl všechna tato označení budvarského piva, mimo jiné i Budějovický Budvar, Budějovické pivo-Budvar a Bud.

"V platnosti zůstávají všechny ochranné známky. Rozhodnutí soudu nenaruší žádné naše obchodní aktivity v Maďarsku," uvedl manažer střediska pro styk s veřejností Budějovického Budvaru Petr Samec.

Budějovický Budvar si rozsudek vykládá tak, že soud pouze potvrdil neplatnost některých označení původu piva, ale v žádném případě to neznamená, že by tím dával společnosti Anheuser-Busch právo k užívání jeho ochranných známek v Maďarsku.

Pivovar Budějovický Budvar má zaregistrováno na 380 ochranných známek ve více než stovce zemí světa.

Autoři:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...



Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

V Praze začalo Čínské investiční fórum. Mezi stovkami hostů je i šéf CITIC

Delegace čínského státního konglomerátu CITIC, který převzal investice skupiny...

Na Pražském začala další velká událost, která má propojit český a čínský byznys. Dvoudenní investiční fórum hostí přes...

Po šachu od Marksové opět v útoku. Firma nabízí zakázku šestkrát dráž

Ilustrační snímek

Už pátý ministr práce v řadě se snaží přesoutěžit dodavatele IT systémů na sociální dávky. Vždy to dopadne stejně –...

Virtuální zrcadlo, kdo je nejkrásnější? Technologie mění online nákup oblečení

Rtěnku, brýle i šperky je možné si v e-shopu virtuálně vyzkoušet na vlastním...

Obchody specializující se na prodej na internetu stále usilovněji vymýšlejí, jak překonat základní nevýhodu proti...



Najdete na iDNES.cz