náhledy
Lákač zastavárny na Praze 9. „Každý pořád vymýšlí, jak zaujmout zákazníky, zkouší všelijaké slogany, kdežto zde majitel očividně vsadil na nevyčerpatelnou šíři sortimentu.“ (1.7.2014)
Autor: Daniel Kožík
Bašta u Dokládalů. Přírodní koupaliště Velká laguna v Přerově. (červenec 2014)
Autor: Jiří Šafránek
Pardubice, řeznictví v ulici 17. listopadu.
Autor: Pavel Sýkora
Bar v Třeboni U Čerta obměňuje své slogany velmi často.
Autor: Jan Lukavský
„Dělej hlouposti rychleji a s větší energií,“ říká slečna na plakátu a povzbuzuje tím kolemjdoucí k pití kávy. Slečna, která kávu prodává, se jí nápadně podobá... (červenec 2014)
Autor: Jiří Jirkovec
Řeznictví v Děčíně sází na jednoduchý slogan.
Autor: Eva Dudková
Prostý nápis, šipka a piktogram je pro občerstvení na fotbalovém hřišti v Záhlinicích užitečně jednoduché.
Autor: Jiří Šafránek
Pivnice Jamajka na Praze 5 žádné složitosti nevymýšlí. (Září 2013)
Autor: Helena Horáčková
Jídelna přezdívaná "Ovarbar" na pražské Budějovické ulici se na zákazníky obrací jednoduchým rýmem. (2.7.2014)
Autor: Pavel Beneš
Prodejci občerstvení před vstupem do soutěsek v Hřensku patrně došla trpělivost se zlobivými dětmi, které mazaly jeho snahu o propagaci zboží. Nápisem na obchodě se je snažil odradit od jejich počínání. Zda to zabralo, není jisté, obracel se totiž na ty, které neuměly číst.... (23.9.07)
Autor: Vlastimil Svoboda
Asijský obchod v Českém Krumlově vsadil na jednoduché sdělení - tady jsou nejlevnější věci... a basta. „V obchodě jsem si nekoupil nic, ale kreativita této reklamní kampaně mě opravdu zaujala,“ říká čtenář. (25. 6. 2006)
Autor: Jan Bordovský
Obchod s textilem v Šumperku patrně sází na zvědavost lidí a rozhodl se, že část výlohy zakryje. (1.7.2014)
Autor: Lenka Hoffmannová
Obchod s proutěným zbožím v Přerově využil prostor za výlohou k tomu, aby se zákazníkům dopředu omlouval... (3. 7. 2014)
Autor: Jiří Šafránek
Reklama na Country Club v Bzenci, který funguje dodnes, dokládá, že někdy stačí k propagaci málo (11.8.2012).
Autor: Vítězslav Čejka
Reklama na likvidaci autovraků v Čáslavi. 7.5.2014.
Autor: Vladimír Mařan
Při koupi kapra na štědrovečerní večeři se informace o tom, že každý živý kapr má vnitřnosti, hodí. Snímek byl pořízen u kádě s kapry v Haškově ulici v Českých Budějovicích 20.12.2010.
Autor: Libor Farský
Řeznictví u Kvardů v Plzni. „Sice neveršují, ale pravidelná lehce morbidní hesla na výlohách mne vždy dokonale pobaví a přinutí si zajít koupit něco dobrého do tohoto vyhlášeného řeznictví.“ (2011)
Autor: Jan Šlouf
Obchodu z pražských Vinohrad láká na vdolky, které pečou holky, ale i na králíky na objednávku s maturitou. Musí se čekat, až dostudují?
Autor: Tomáš Hrouda
Hospoda v Chebu lákala hosty k návštěvě podniku o vánočních svátcích svérázným způsobem. (25.12.2014)
Autor: Petra Zuberová
Řeznictví nebo galerie? „Takhle vyvedené menu teplého úseku se hned tak nevidí. Tak to dopadá, když se v řezníkovi potká fortel, básnické střevo a cit pro kumšt.“ (Žižkov, 19. 5. 2014)
Autor: Jitka Augustová
Reklama na šumperský Džemfest. (1.7.2014, Šumperk)
Autor: Lenka Hoffmannová
Prodejna Coop v Kladně na Náměstí starosty Pavla nabízí své zboží ve verších. První fotka vlevo je ze září 2013, druhá z června 2014 a třetí z března 2014
Autor: Ludmila Hrnčířová
Prodejna potravin v Českém Brodě, kterou provozují Asiaté, se snažila využít svátku práce k propagaci pečiva. Zabrala by tato uvědomělá reklama i na vás? (1.5. 2014)
Autor: Milan Groh
„Na reklamu není nikdy brzy.“ Tablo MŠ je ve spojení s reklamou na spodní prádlo bizarní. Šumperk, výloha obchodu s prádlem na ulici Gen. Svobody. 28.6.2014)
Autor: Lenka Hoffmannová
Reklamní tabule restaurace U lva v obci Stachy na Prachaticku. Foceno 31. 8. 2013.
Autor: Ludmila Chalupová
Reklama na restauraci v Jablonci nad Nisou (1. 1. 2011).
Autor: Petra Velíková