Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SOUTĚŽ: Básníci řezníci a jiní kreativci. Posílejte fotky firemních reklam

  4:01aktualizováno  4:01
„Nebuďte z toho zhrozený, máme koňský točený,“ hlásá nápis napsaný tlustou fixou na papíře žižkovského řeznictví. Jednoduchá básnička má přilákat do obchodu náhodné kolemjdoucí a zvýšit tržby podniku. Chodíte kolem podobných nápisů? Vyfoťte je a pošlete nám jejich snímky. Nejzajímavější fotografii odměníme.

Poetické řeznictví na Žižkově. | foto: Iva Špačková, iDNES.cz

„Co si dáme na Faře? Jahody se šlehačkou a zmrzlinu do paže,“ hlásá zase křídou popsaná tabule před restaurací na Staré Faře v Dejvicích.

Že takové verše zabírají, dokládá i dvanáctiletý František, který právě jahody se šlehačkou v restauraci objednal. „Nechtěl jsem sem jít, ale když jsem nápis uviděl, dostal jsem na jahody obrovskou chuť a šel jsem si je koupit,“ říká.

Fotogalerie

Restaurace vlivu básniček na větší příliv hostů věří, skoro každý den totiž její personál vypisuje nové verše.

„Víte , co je to za dřinu, každý den vymýšlet něco nového? Máme na to knihu, do které si zapisujeme, když nás něco nového napadne, abychom to za čas použili znovu. Vymýšlet každý den rok po roku něco nového nejde,“ svěřuje se číšnice podniku.

Chodíte i vy kolem obchodů, restaurací, stánků či barů, jejichž kreativní reklamy vás zaujmou natolik, že si v nich něco koupíte? Vyfoťte je a pošlete nám jejich snímky do redakce. Nejzajímavější fotografii odměníme.

Soutěž iDNES.cz začíná 1. července 2014 (úterý) a končí 31. července (čtvrtek). Po jejím skončení zveřejníme všechny došlé fotografie (posílejte je na adresu fotoeko@idnes.cz, vyfocené nejlépe na šířku) a vybereme spolu se čtenáři nejzajímavější snímek.

Autor vítězné fotografie, která musí být opatřena jeho jménem, datem a místem pořízení popřípadě krátkým popisem situace, dostane honorář ve výši 1 000 Kč.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Hotel Hilton na pražské Florenci je na prodej. Největší český hotel nabízí...
Praha, nový ráj hoteliérů. Rostou ceny pokojů i poptávka po hotelech

Tuzemští hoteliéři zažívají zlaté časy. Do země jezdí stále víc zahraničních turistů, obsazenost hotelů roste. Stejně jako ceny, které si majitelé ubytovacích...  celý článek

Nesprávné provedení okna, tvar ostění neumožňuje obtékání teplým vzduchem. Na
Kupujete nemovitost? Pozor na skryté vady, na reklamaci máte 5 let

Každý rok v Česku proběhne převod zhruba půl milionu bytů a rodinných domů. Technický stav nemovitosti se smluvně mezi kupujícím a prodávajícím přitom řeší jen...  celý článek

Šéf Pražské plynárenské Pavel Janeček
Ani elektřina, ani plyn. Budoucností jsou spalovací motory, říká plynárník

Neuplyne týden, aniž by nějaký významný politik neohlásil přechod k elektromobilitě. O konci spalovacích motorů se stále častěji mluví i v automobilkách. Ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.