"Česká republika a Slovensko jsou pro nás v rámci střední a východní Evropy strategické trhy, na které chceme proniknout a vytvořit si zde stabilní pozici," řekla dnes Andrea Perdochová ze společnosti Búho ST.
"Kontaktujeme proto velká obchodní centra i malé podnikatele, kteří již provozují pobočky franšízinku pro jiné módní značky."
Dodala také, že řetězec Búho ST se zajímá především o česká a slovenská města s více než 80 000 obyvateli. S poukazem na probíhající jednání však zatím nezveřejnila, kolik prodejen by chtěla firma v ČR a na Slovensku otevřít.
Společnost Búho ST nyní podle Perdochové prostřednictvím svých franšízinkových poboček expanduje například ve Španělsku, Francii, Panamě, Irsku či ve Venezuele.
"Šest obchodů chceme otevřít ve Spojených arabských emirátech, Libanonu, Kataru,
Jordánsku, Jemenu a v Saúdské Arábii. Alternativní módu budeme nabízet také v Sydney, přičemž v celé Austrálii chceme vytvořit dalších 30 poboček," uvedla.