Co má ubohý zákazník banky, která má nejhorší vysvědčení ze všech, dělat? Sbalit svých pět švestek a převést je jinam? To je řešení číslo jedna. Ale pozor! Ostatní banky nejsou bohužel o tolik lepší. Když si člověk dá na váhy martyrium, které ho čeká s uzavřením a otevřením účtu, musí zvažovat, jestli má tahle operace vůbec cenu.
V jednu chvíli však míra trpělivosti může dojít. Jak potom novou "banku pro život" vybírat? Hlavní je dostupnost, možnost komunikovat s účtem po telefonu a internetu, výše poplatků a ochota personálu.
Hlavně šance dostat se do banky po telefonu či přes počítač všechno náramně ulehčí, ale stojí to peníze. Neváhejte využít i mimořádných nabídek, kterými se teď banky předhánějí.
P. S. Optimisté, kteří ve spořitelně vydrží, však mají šanci zažít pozitivní změnu. Horší to už nebude. Snad.