Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Američané chtějí Italy učit pít kávu. Starbucks chystá expanzi

  8:03aktualizováno  8:03
Americký Starbucks, který je největším kavárenským řetězcem světa, chystá vstup do Itálie. Podle zdroje Reuters o tom jedná s italským partnerem. Itálie je jedním z důležitých trhů, kam americká společnost ještě nevstoupila. Italové jsou ve světě známi jako specialisté na přípravu kávy, což může cestu Starbucks zkomplikovat.
(Ilustrační snímek)

(Ilustrační snímek) | foto: AP

Mluvčí společnosti se ke zprávám odmítla vyjádřit. List Corriere della Sera uvedl, že americká společnost jedná v této věci s italským obchodníkem Antoniem Percassim. Dohoda by prý mohla být podepsána do Vánoc. Zdroj agentury Reuters potvrdil, že jednání skutečně pokračují.

Skupina Percassi vlastní síť prodejen kosmetiky Kiko Milano, která má více než 700 prodejen po celé Evropě a ve Spojených státech. Rovněž má franšízovou dohodu s americkou značkou spodního prádla Victoria’s Secret.

Generální ředitel Starbucks Howard Schultz v minulosti napsal, že se při otevření své první kavárny nechal inspirovat návštěvou Milána s jeho prosperující kavárenskou kulturou. Skupina od té doby vstoupila na desítky trhů, nikdy ale do Itálie, která má podle Evropské kávové organizace sedmou největší spotřebu kávy na obyvatele v Evropě.

Kvalitní káva

Vybírejte z ověřených kaváren na Raketa.cz a ochutnejte různé druhy káv. Pokud máte raději kávu doma, vyberete si z velké nabídky a ochutnejte třeba Zelenou kávu.

Analytici spekulovali, že Italové by si Starbucks nemuseli oblíbit, protože jsou zvyklí na rychlé silné espresso, které stojí podstatně méně než nápoje u Starbucks.

Pokud se Starbucks do Itálie odváží, byl by druhou významnou americkou značkou, která bojuje o přízeň místních jejich vlastními zbraněmi. V průběhu tohoto měsíce totiž v Miláně otevřel svou restauraci americký řetězec pizzerií Domino’s. Pizza je italským národním pokrmem a Italové se na zahraniční obměny dívají podezíravě.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.