Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Staropramen začíná prodávat limonádu „pro dospělé“

  14:46aktualizováno  14:46
Pivovary Staropramen, dvojka na tuzemském pivním trhu, začne příští týden prodávat limonádu. Nealkoholický nápoj 'Staropramen Sládkova limonáda' je vzdálenou příbuznou piva, chutná totiž po sladině. Na rozdíl od nealko piva je však úplně bez alkoholu. Pivovaru má zvýšit prodeje podobně jako ovocné pivní mixy.

STAROPRAMEN - Sládkova limonáda | foto: iDNES.cz / Staropramen

Po nápojích Cool Hořký pomeranč a Cidermixu je to letošní třetí nápojová novinka od Staropramenu, který má ambice být jedničkou v inovacích.

"Nápoje bez alkoholu pro nás představují nové objemy," uvedla manažerka inovací pivovaru Staropramen Martina Bučková. "Věříme, že tento segment více dobudeme a oslovíme i lidi, kteří alkoholické nápoje nepijí," dodala.

Takzvané beermixy, neboli piva smíchaná s ovocnou šťávou s nízkým obsahem alkoholu, byly loni pro Staropramen nejsilnějším motorem růstu prodejů. Tvořily sedm procent všech prodejů firmy (více čtěte zde).

Limonáda vyrobená ze sladu dosud na českém trhu nebyla. Úplná novinka to však není, vyrábí se například v Německu. Staropramen nápoj připravuje ze sladiny (vařeného sladu, kterým se získá cukerný roztok) podobně jako pivo. Dokvašení však probíhá speciální cestou, aby nevznikal alkohol. Přidáním oxidu uhličitého na závěr se vytváří limonádové bublinky.

Nápoj se příští týden začne rozvážet do řetězců i restaurací, a to zatím ve dvou variantách: original, která je pouze se sladovou příchutí (cílí spíš na muže) a jablko. Přestože je to nealkoholický nápoj, limonáda je určena hlavně pro lidi nad 30 let, každopádně však pro dospělé. "Často jsme podezíráni, že chceme jít do dětského světa. Nechceme," uvedl jeden z důvodů ředitel pivovaru Zbyněk Kovář.

Nápoj si však může koupit každý. Na zadní etiketě skleněné vratné lahve je pouze napsáno "100% přírodní osvěžení pro dospělé". Limonáda se zatím nebude vyvážet za hranice, v srpnu se chystá masivní reklamní kampaň, která novinku představí tuzemským zákazníkům.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.