Půl minuty reklamního spotu letos stálo přes 100 milionu korun. Za reklamní kampaně na letošním Super Bowlu marketingoví odborníci utratili přes 5 milionů dolarů.
Kromě toho, že se o titul utkaly celky New England Patriots a Philadelphia Eagles, soupeřily i jednotlivé reklamy. Lidé i odborníci vybírali nejlepší superbowlové reklamy, které jsou každým rokem přehlídkou celebrit, bláznivého humoru, sexuálních narážek a vlasteneckých vzkazů.
V reklamních spotech se objevili například herci Morgan Freeman, Danny DeVito, Matt Damon, Keanu Reeves, modelka Cindy Crawford, miliardář Jeff Bezos nebo šéfkuchař Gordon Ramsey.
Zajímavých reklam se v mezičasech objevilo mnoho. Vybrali jsme pro vás ochutnávku pěti z nich, které byly hodnoceny jako jedny z nejlepších.
1. Amazon - Alexa ztratila hlas
Společnost Amazon využila ve svém spotu různé celebrity, včetně herce Anthonyho Hopkinse nebo šéfkuchaře Gordona Ramseyho, aby nahradili hlas hlasové asistentky Amazonu Alexy.
2. Tide - reklama v reklamě
Tide využil pro svou reklamní kampaň herce z amerického hororového seriálu „Stranger Things“ Davida Harboura. Herec se objevil v několika známých reklamních spotech, které vypadaly, že prezentují různé produkty - auto, pojištění, šperky a Old Spice. Každá reklama ale ve skutečnosti byla reklamou na prací prášek Tide.
3. Budweiser - emoce na prvním místě
Budweiser, který byl letos největším inzerentem v Super Bowlu, zvolil emotivní reklamu. Místo propagace piva společnost ukázala, jak letos reagovala na četné přírodní katastrofy po celém světě, včetně Puerto Rico a Kalifornie. Budweiser během přírodních katastrof za posledních 30 let věnoval přes 79 milionů plechovek vody.
4. M&M - slavný herec dělá divné věci
V reklamě na čokoládové dráže M&M, se objevuje herec Danny DeVito, který je lidskou verzí známého bonbónu. Poté, co najde šťastnou minci si přeje být člověkem.
5. Tourism Australie - Krokodýl Dundee
Reklama australské vládní agentury Tourism Australia vypadá na první pohled jako trailer k dalšímu dílu filmu Krokodýl Dundee. Jako trailer k filmu se reklama prezentovala dlouhé týdny předtím, než bylo odhaleno, že se jedná o reklamní kampaň propagující turismus v Austrálii.