Pepsi a další se vracejí do budoucnosti. Film připomínají kampaněmi

  16:29aktualizováno  16:29
Hned několik světových společností dostalo stejný nápad a ve stejný den přicházejí s reklamou na motivy legendární trilogie Návrat do budoucnosti. Děj druhého dílu se totiž odehrává právě 21. října 2015. Spoty na motivy filmu natočila například Pepsi, Toyota a Mercedes.

Záběr z filmu Návrat do budoucnosti II | foto: Universal Pictures & Amblin Entertainment

Cestování v čase do minulosti a následně dobrodružství v budoucnosti, nejrůznější technické vychytávky, z nichž některé dnes skutečně frčí.

Fotogalerie

Legendární americký snímek Návrat do budoucnosti, inspiroval marketing globálních korporací pro aktuální reklamní kampaně.

Načasování je správné, hlavní hrdina Marty McFly se totiž z roku 1985 dostane přesně do středy 21. října 2015.

Toyota USA přichází s reklamou, v níž představitel hlavního hrdiny Martyho Michael J. Fox společně se svým kolegou Christopherem Lloydem alias doktorem Brownem, debatují o tom, která z technologií budoucnosti ve snímku dnes doopravdy funguje.

Výrobce limonád Pepsi pak přišel s limitovanou edicí Back to the Future.

Jedna z celkem 500 lahví vyjde na 20,15 dolarů, tedy necelých 500 korun. A na oslavu výročí filmu se prodává přes internet do 21. října. Samotná reklama na tmavou limonádu vychází jak jinak z reálií Návratu do budoucnosti.

Mercedes v reklamě pracuje s noční silnicí a s ohnivými záblesky a jiskrami automobilu, který v budoucnosti právě přistává.

Svou reklamu má také Ford. V inzerátu oznamuje, že je možné nechat si do fordů Focus a Fiesta namontovat stroj času, který právě v Návratu do budoucnosti sestrojil doktor Brown. Poznámka na konci obchodního sdělení divákům ozřejmuje, že tento „upgrade není v současné době k dispozici“.

Pohádka pro dospělé stále táhne

Film Návrat do budoucnosti byl ve své době kasovním trhákem a americkým komerčně nejúspěšnějším filmem vůbec. Díky tomu mohl režisér Robert Zemeckis v roce 1989 a 1990 natočit další dvě pokračování.

Letos jde do kin nový dokument, na nějž se fanoušci skládali v internetové sbírce a který obsáhne nejen rozhovory se všemi žijícími herci a členy štábu, ale též důkazy o kulturním vlivu trilogie na uplynulé třicetiletí.

Celosvětově populární trilogie celkem vydělala víc než 956 milionů dolarů.

Čeští fanoušci si výročí připomenout ve středu například v pražských kinech Bio Oko, multikinu Hostivař, či kinu Mat na Karlově náměstí, kde se uskuteční projekce prvního a druhého dílu.

Připomeňte si v traileru druhý díl slavné ságy:

Autoři: ,


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...



Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

Společnost Sears končí, americký maloobchodní řetězec vyhlásil bankrot

Červenec 2017, lidé míří do obchodu Sears, jenž plánuje uzavření.

Americká maloobchodní společnost Sears Holdings vyhlásila bankrot. Firma, která na trhu v USA funguje už více než sto...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Tesla by mohla i zahnat žízeň. Musk zažádal o ochrannou známku Teslaquila

Americký miliardář Elon Musk

Americký výrobce elektrických aut Tesla požádal americký úřad pro patenty a ochranné známky o zaregistrování ochranné...



Najdete na iDNES.cz