Symbol je značkou kvality

Turisté se až dosud neměli podle čeho orientovat - pokud potřebovali informace o regionu, v němž trávili svoji dovolenou či víkend, a hledali takzvané informační středisko, mohli narazit na ledasco.
pokud potřebovali informace o regionu, v němž trávili svoji dovolenou či víkend, a hledali takzvané informační středisko, mohli narazit na ledasco. Turistická informační centra totiž neměla žádné jednotné značení. "Íčka" rozličných velikosti i tvarů na různobarevných pozadích visící před vstupem do provozovny nic neříkala o tom, zda zákazník uvnitř najde spíše cestovní kancelář s nějakým tím prospektem okolí, nebo kvalifikované pracovníky, kteří jsou schopni zodpovědět téměř každý dotaz. Ve spolupráci České centrály cestovního ruchu a Asociace turistických informačních center vznikl projekt, na jehož základě kvalitní informační střediska, která splňují určité základní požadavky, jako je například celoroční provoz minimálně pět dnů v týdnu či komunikace alespoň v jednom světovém jazyce, obdrží jednotné značení bílé "i" v zeleném poli. Zákazník tak bude vědět, že za pultem takto označené provozovny by měl dostat informace, které potřebuje. V současnosti je v Česku okolo 370 registrovaných infostředisek.


Témata: Test iDNES.cz