Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

T-Mobile přilil olej do cenového ohně

  15:28aktualizováno  15:28
Mobil už má v Česku skoro každý a na vysoké zisky navyklé operátory to děsí. Proto vymýšlejí strategie, jak odlákat hovory z konkureční sítě a lapit je do sítě svojí. Dvojka na trhu, firma T-Mobile, přišla s novou strategií, s jejíž pomocí se má do čtyř let stát absolutní jedničkou.

"Trh už je nasycený, ale pravá bitva o zákazníky teprve začíná. Zvítězí v ní ten, kdo nabídne zákazníkům za jejich peníze nejvyšší hodnotu," konstatoval marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský.

T-Mobile proto na podzim nabídne levnější volání studentům, nejpočetněji zastoupeným skupinám cizinců a víkendovým telefonistům.

Podrobnosti o nových tarifech a srovnání naleznete ZDE

Díky těmto a dalším akcím chce operátor do dvou let předstihnout největšího konkurenta Eurotel v počtu klientů (v pololetí 3,61 vs. 3,99 milionu) a do čtyř let i v tržbách (v pololetí 11,7 miliardy vs. 14,1 miliardy korun).

Víkend za desetihaléře
Nový tarif Víkend+ zakoupený k současným vybraným tarifům umožní za 29 korun měsíčně víkendové volání za 50 haléřů za minutu v rámci sítě T-Mobile.

Pro studenty od 18 do 26 let firma připravila tarif Student, který jim za 190 Kč měsíčně nabídne 50 volných minut hovoru a 30 SMS. Během roku lze jeho používání až na 12 týdnů bezplatně přerušit.

Mobily úplně převálcují pevné linky

Konkurenční nabídky se pohybují od 195 do 250 Kč měsíčně za 30 volných minut a SMS, respektive 50 volných minut hovoru. 

Cizinci si zavolají levněji
V rámci tarifu Twist Home chce firma oslovit nejpočetněji zastoupené národnostní skupiny v Česku, například Slováky, Ukrajince, Vietnamce, Rusy nebo Číňany.

Nabídne jim volání domů za cenu až několikanásobně nižší oproti standardním sazbám pro volání do zahraničí. Například hovory na Slovensko vyjdou zákazníka na 4,50 Kč/min do pevné a 7,50 Kč/min do mobilní sítě.

Tento zvláštní tarif, které zatím žádný z českých konkurentů T-Mobile nenabízí, budou moci využít i Češi, kteří do uvedených zemí často telefonují.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.