T-Mobile přilil olej do cenového ohně

  • 30
Mobil už má v Česku skoro každý a na vysoké zisky navyklé operátory to děsí. Proto vymýšlejí strategie, jak odlákat hovory z konkureční sítě a lapit je do sítě svojí. Dvojka na trhu, firma T-Mobile, přišla s novou strategií, s jejíž pomocí se má do čtyř let stát absolutní jedničkou.

"Trh už je nasycený, ale pravá bitva o zákazníky teprve začíná. Zvítězí v ní ten, kdo nabídne zákazníkům za jejich peníze nejvyšší hodnotu," konstatoval marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský.

T-Mobile proto na podzim nabídne levnější volání studentům, nejpočetněji zastoupeným skupinám cizinců a víkendovým telefonistům.

Podrobnosti o nových tarifech a srovnání naleznete ZDE

Díky těmto a dalším akcím chce operátor do dvou let předstihnout největšího konkurenta Eurotel v počtu klientů (v pololetí 3,61 vs. 3,99 milionu) a do čtyř let i v tržbách (v pololetí 11,7 miliardy vs. 14,1 miliardy korun).

Víkend za desetihaléře
Nový tarif Víkend+ zakoupený k současným vybraným tarifům umožní za 29 korun měsíčně víkendové volání za 50 haléřů za minutu v rámci sítě T-Mobile.

Pro studenty od 18 do 26 let firma připravila tarif Student, který jim za 190 Kč měsíčně nabídne 50 volných minut hovoru a 30 SMS. Během roku lze jeho používání až na 12 týdnů bezplatně přerušit.

Mobily úplně převálcují pevné linky

Konkurenční nabídky se pohybují od 195 do 250 Kč měsíčně za 30 volných minut a SMS, respektive 50 volných minut hovoru. 

Cizinci si zavolají levněji
V rámci tarifu Twist Home chce firma oslovit nejpočetněji zastoupené národnostní skupiny v Česku, například Slováky, Ukrajince, Vietnamce, Rusy nebo Číňany.

Nabídne jim volání domů za cenu až několikanásobně nižší oproti standardním sazbám pro volání do zahraničí. Například hovory na Slovensko vyjdou zákazníka na 4,50 Kč/min do pevné a 7,50 Kč/min do mobilní sítě.

Tento zvláštní tarif, které zatím žádný z českých konkurentů T-Mobile nenabízí, budou moci využít i Češi, kteří do uvedených zemí často telefonují.