Firma chápe výsledky jako úspěch. "Skutečnost, že se nám podařilo dosáhnout růstu u klíčových ukazatelů výkonnosti i v obtížné ekonomické situaci, je důkazem silné motivace a stabilních hospodářských výsledků," uvedl šéf T-Mobile Czech Republic Roland Mahler.
Hrubý provozní zisk společnosti se zvýšil o tři procenta na 12,6 miliardy korun. Finanční výsledky vylepšil urovnaný spor s Telefónikou O2 o propojovací poplatky, který firmě přinesl 950 milionů korun.
Společnosti se podařilo navýšit počet nejvýnosnějších zákazníků, tedy těch, co platí paušál. Na konci září tak vede v evidenci paušálních klientů téměř 2,63 milionu lidí, což je o 6,6 procenta více. Uživatelé těchto programů tak nyní tvoří více než 48 procent z celkového počtu zákazníků.
Průměrný výnos na zákazníka klesl firmě o 31 korun na 472 korun měsíčně, což souviselo s uvedením nových tarifů, přechodem klientů na předplacené služby a regulačními opatřeními.
Ostatní operátoři zveřejní výsledky příští týden.