Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

T-Mobilu v Česku klesly letos tržby o 4,4 procenta

  11:17aktualizováno  12:17
Mobilnímu operátorovi T-Mobile klesly letos v Česku tržby o 4,4 procenta na 7,6 miliardy korun. Počet zákazníků vzrostl o 138 tisíc SIM karet na 5,41 milionu lidí. Pokles tržeb je dán regulací cen roamingu a snížením mezioperátorských poplatků pro volání do jiných sítí.

Britský T-Mobile | foto: Cellular-news.com

Ceny roamingu regulovaly nové předpisy EU.

Průměrná měsíční útrata na zákazníka meziročně klesla o 32 korun (6,8 procenta) na 452 korun.

Zákazníci T-Mobilu vlastní 5,41 milionu SIM karet, což je nejvíce na trhu.

"Řada průmyslových odvětví po celém světě čelí ekonomické recesi. I když v oblasti telekomunikací je situace lepší než v ostatních odvětvích, byly výsledky naší společnosti celkovou ekonomickou situací do jisté míry ovlivněny," uvedl generální ředitel Roland Mahler.

Počet tarifních zákazníků stoupl o 11 procent na 2,54 milionu, což představuje 47 procent všech klientů.

Konkurenční Telefónica O2 zaznamenala rovněž pokles mobilních tržeb, a to o tři procenta na 7,9 miliardy korun. Firma měla na konci března po změně metodiky 4,78 milionu aktivních zákazníků. Průměrný měsíční výnos klesl o 2,4 procenta na 535 korun. Vodafone zatím výsledky neoznámil.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.