Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Síť levných pump Tank-Ono hlásí další rekord, přidala čtyři pumpy

  18:09aktualizováno  18:09
Byznys bratrů Ondrových s levným tankováním dál roste. Jejich síť Tank-Ono se letos rozšířila o čtyři nové pumpy, loňské tržby vzrostly i přes pokles cen pohonných mot o čtyři procenta. Zisk firmy kvůli investicím do lepšího zázemí klesl.

Benzinová stanice Tank Ono na archivním snímku z roku 2009. | foto: Lukáš BíbaMAFRA

Tank-Ono loni utržilo celkem 15,221 miliardy korun, o téměř čtyři procenta víc než před rokem. Na rekordní obrat se firma dostala i přes klesající ceny pohonných hmot. Vyplývá to z údajů z výroční zprávy.

Byznys Tank-Ono je dlouhodobě stejný: prodej pohonných hmot s minimální marží. I přes navýšení prodejů ale loni zisk klesl o čtvrtinu na 24,2 milionu korun. „Investovali jsme hodně do myček na pumpách nebo lepšího vybavení a zázemí,“ vysvětlil spolumajitel firmy Jiří Ondra.

Tank-Ono loni nepřidalo do své sítě jedinou pumpu, naopak letos bylo mimořádně při chuti a na mapu svých poboček přidalo hned čtyři čerpací stanice - v Řasnici-Strážném na Šumavě, Břestu na Kroměřížsku, v Praze - Štěrboholích a hraničním přechodu do Německa ve Vojtanově. Celkem jich už firma má 39.

„Je to spíš náhoda, že jich bylo letos tolik, vyskytly se zajímavé příležitosti ke koupi,“ dodal Ondra. Jeho rodinný byznys je stále velmi nízkonákladový, neutrácí za marketing, sídlí ve skromném domku na okraji Plzně a odmítá vstup do jakékoliv asociace prodejců pohonných hmot.

Tank-Ono pumpy nevlastní, mají je napsané na sebe či rodinné příslušníky a od nich si je pronajímají. Na jedné mají v průměru za rok tržby 434 milionů korun, což je výrazně více než má konkurence.

Pokles cen pohonných hmot vedl loni ke zvýšenému zájmu o tankování po celé republice. Růst pokračuje i letos, prodej benzínu za prvních osm měsíců stoupl o dvě procenta, nafty o tři.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.