Diskuze
Pro Tatru nastává období sklizně. Češi ji neumí docenit, říká šéf firmy
Děkujeme za pochopení.
P64e17t22r 87N34o22v69á44k
Je to ostuda Česka a korupčníků. Ani mnohaleté výsledky na Dakaru nestačily???
Ať se Tatře daří.
M68i90r63o94s62l79a18v 80Z10i72k42m21u44n78d
Nestačily, protože "managerové", mnohdy mluvící hlavně english neuměli nebo nechtěli mediálně Lopraisovy úspěchy obchodně prodat.
Kdyby měly Lopraisovic TATRY takové servisní zázemí a fabrickou podporu jako KAMAZY, tak "strejda i synovec" mohli dosáhnout daleko více úspěchů ....
F67r42a45n62t80i37š29e30k 29S40o91k82o73l
Češi Tatru neumí docenit, protože Tatra není moc vhodná do českých podmínek. Je to vlastně terenní náklaďák, u nás nemá moc příležitostí se projevit.
Například lesní cesty máme téměř všechny vyasfaltovány vlivem snad nějakých dotací a tak nejsou příležitosti ´pro Tatru.
Tatra je auto do terénu, na silnice a dálnice to moc není. proto má úspěchy v zahraničí, u nás spíše záležitost do speciálních podmínek, armáda, zemědělství kde je třeba občas jezdit mimo cesty po polích a tak podobně
B22o34r57i80s 68O41n51d83e19r33k32a
No na tu Čínu bych se možná vykašlal. Protože ať mají sebekomplikovanější podvozek, v Čině to budou umět udělat okamžitě za hubičku.
M75i50l33a97n 96K38l40o85u98č54e55k
To není tak docela pravda, to by to tak dělal každej u všeho, ale to se neděje, dodnes nejsou čínani schopni udělat auta třeba na úrovni bmw...
P94a56v51e91l 73S78v92o93b97o43d20a
Tatra má jedny z nejdynamičtějších trucků na světě.Těžkých aut je sice spousta, ale tatra je vyjimečná - hodně uveze,ale zároveň má obrovskou schopnost přizpůsobení se terénu.Prostě to není ani Kamaz, ani americký privátní výrobce trucků, je to obr truck který Vás doveze do toho nejzapráskanějšího lesa nebo pouště...
A68l22e57x39a32n91d88r 53K91o37s28t33k74a
Copak o to, TAM vás doveze spousty aut. Jenže ta Tatra vás následně (s 10 nebo víc tunami materiálu) doveze i ZPÁTKY.
M69i73l33a93n 79Š60v16a53g26r80o93v80s16k32ý
Doufám, že akcie už konečne začnou vydělávat.
K58a47r90e11l 21F44u29k45s39a
Myslíte akcie TATRA TRUCKS a.s. založené v roce 2013? Jestli je máte, tak se máte...
J76a22n 55F81r78o20l51í85k
Češi jistě dovedou ocenit i střední firmu zaměstnávající 1250 zaměstnanců. Stejně tak oceňujií Janečka, Waltra, Krále a další velikány našeho automobilového průmyslu.
L80u81k27á50š 84Z22á43v90o88d92s86k28ý
firma zaměstnávající 1000 a více zaměstnanců je považována za velký podnik...
J75a32r98o42s50l62a90v 26B83e14ň38o
Drzim palce. Nech sa Tatre dari. Zasluzi si to!
A kto by si chcel precitat moj clanok o nej, tak tu:
http://www.ephoto.sk/photopointy/photopointy-cz/moravskoslezsky-kraj/tatra-koprivnice/
M39a95r20t48i96n 80K94u12ř39í20t22k98a
Pěkný článek, jenom doplnění. Československo plánovalo přechod na jízdu vpravo od 1.5.1939. Hitler je vlastně jenom popohnal.
M87i81c73h34a57l 19F31i50n41s27t62e54r23l23e
Je smutné, že firma s takovou tradicí musí stavět převážně na vojenském portfóliu. Viděl bych raději, kdyby byla Tatra vidět spíše v civilním sektoru. Chápu, že tatrovácká koncepce podvozku je pro tyto účely naprosto originální, ale to čím byla ještě Tatra ve světě mimo jiné proslavena byl kromě její robustnosti a spolehlivosti také její originální design.
Doufám, že do budoucna se firma popasuje i v tomto oboru a vybuduje své vlastní vývojové centrum (podobně, jako ve Škodě) a nebude muset na podvozky montovat kabiny konkurenčních firem. Kabinu T 815-7 nepočítám, neboť ta je výsledkem konstruktérů a ne designérů (na jejím minimalistickém krabicovitém tvaru je to taky j ostatně dost vidět). Jelikož jsem ale jinak tarovácký srdcař, úspěch přeji a doufám, že to poklape pro tuto firmu do budoucna čím dál lepe.
R41a26d29i34m 12P66o51l51á30š39e46k
Hm, podle mně píšete nesmysly.
Tatra se v současné době v Evropě uplatní jen tam, kde nevadí řádově složitější a na údržbu náročnější tatrovácký podvozek. A to jsou v první řadě armády evropských zemí, ovšem tam to mají obšancované jednotliví místní výrobci nebo prodejci náklaďáků, Tatra by se tam dostávala velmi těžko. Anebo potom jedině speciální vozidla určená pro zvládání terénu mimo silnice, tento trh je ale velmi malý.
Na klasickém civilním trhu Tatra nemá šanci, jejich podvozek má oproti konkurenci velké provozní náklady.
Potom by tatrovácký podvozek našel uplatnění pro stavby polovojenských a policejních vozidel na bázi transportérů a všelijakých obrněných nástaveb , toto ale pokud vím zatím Tatra ponechává všelijakým specializovaným firmám, které v Evropě zatím ani nepúrorazily, jak to je v izraeli a USA nevím.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
Zastropování dotací by bylo pro české zemědělce smrtící, říká ministr Výborný
Kdyby se Česká republika rozhodlo tzv. zastropovat zemědělské dotace, musela by je zastavit na...
Nukleární restart. V USA poprvé vracejí do provozu uzavřenou jadernou elektrárnu
K jaderné elektrárně Palisades u Michiganského jezera to z Chicaga trvá autem dvě hodiny. Spuštěna...
Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí
Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...
Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává
Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!