Izraelci už dříve tatrovky nakupovali a podle Adamse byli spokojeni.
Adams dále uvedl, že by rád rozšířil sortiment. Přišel s novinkou, že by Tatra mohla jezdit i na cizí motory. Mělo by jít například o vodou chlazené motory, které jsou ve světě běžnější. S nimi by se Tatra mohla snáze uchytit tam, kde nepanuje extrémní počasí.
Tatrovácké vzduchem chlazené motory mají naopak výhodu tam, kde bývá mimořádná zima nebo horko.
Noví vlastníci kopřivnické automobilky Tatra plánují příští rok zvýšení výroby na 1600 nákladních aut z letos předpokládaných více než 1300 vozů. V roce 2009 by pak produkce měla vzrůst na 2500 aut, dodal Adams.
Majoritní podíl 81 procent v Tatře získala za 26,2 milionu dolarů (asi 600 milionů korun) společnost Blue River, kterou tvoří KBC Private Equity, stávající akcionář Tatry, společnost Vectra, americký podnikatel Sam Eyde a společnost Ronalda Adamse a jeho ženy pod názvem Meadow Hill.
Blue River by se měla v brzké době přejmenovat na Tatra Holdings, uvedla ČTK.