Transakci musí ještě schválit německé regulační úřady. Imperial Tobacco měla licenci na užívání značky Davidoff už od roku 2002, kdy uskutečnila akvizici tabákové firmy Reemtsma.
Zakoupením značky ale společnost získá větší možnosti k jejímu rozvoji. „Umožní nám to i zvýšit investice do značky a urychlit její mezinárodní růst,“ uvedl šéf Imperial Tobacco Gareth Davis.
„Vzhledem k pravděpodobnému růstu licenčních poplatků v příštích letech nám získání značky Davidoff pomůže maximalizovat také přínos pro naše akcionáře,“ dodal.
Podle agentury Reuters je Davidoff pro uskupení Imperial Tobacco klíčovou mezinárodní prémiovou značkou cigaret. Firma očekává, že letos prodá pod touto značkou 14 miliard cigaret, o miliardu více než loni.
Značku Davidoff pro tabákové výrobky s výjimkou cigaret vlastní nadále skupina Oettinger Davidoff. Další výrobky jako kávu, parfémy či módní doplňky pak zastřešuje firma Zino Davidoff se sídlem ve Švýcarsku.