Telefónica O2

Telefónica O2 | foto: Profimedia.cz

Telefónica O2 bude řídit DHL z nového centra v Praze

  • 7
Společnost Telefónica O2 otevře v Praze nové komunikační centrum pro společnost DHL. Z něj bude v následujících pěti letech řídit poskytování komunikačních služeb v 28 evropských zemích. Vybudování centra je součástí kontraktu ve výši 350 milionů eur, tedy 9,7 miliardy korun.

DHL by tímto kontraktem měla ušetřit 150 milionů eur.

Poskytování služeb by mělo začít na začátku letošního léta po získání obvyklých povolení od úřadů pro hospodářskou soutěž a po dokončení transakce.

Pro Českou republiku znamená otevření centra také nové pracovní příležitosti. Operátor vytvoří přes sto pracovních míst. První se již začala zaplňovat.

Telefónica bude poskytovat zabezpečené telekomunikační služby více než 125 000 zaměstnancům v 2 400 lokalitách v Evropě.

"Service Management Centre společně s centrálním service deskem DHL IT v Praze bude naplněním vize o centrálním řízení evropských ICT služeb zákazníka," uvedl viceprezident pro firemní zákazníky Telefóniky O2 Fernando Astiaso.

V období, kdy bude služba zaváděna, pobočky DHL po celé Evropě vypoví své smlouvy s lokálními poskytovateli služeb a Telefónica převezme všechny jejich povinnosti. V zemích, kde společnost své zastoupení nemá, budou založeny nové pobočky. Telefónica má nyní vedle domácího Španělska a Česka v Evropě firmy v Británii, Irsku a na Slovensku.