Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Telefónica pod novým majitelem šetří, sníží počet divizí z devíti na sedm

  18:31aktualizováno  18:31
Největší tuzemská telekomunikační firma Telefónica sníží počet svých divizí z devíti na sedm a výrazně zjednoduší strukturu firmy. Rozpustí divize Marketingu, Podpůrných služeb a Korporátní komunikace a nově vytvoří samostatnou divizi IT.

Budova společnosti Telefónica O2 v Praze na Žižkově | foto: ČTK

Cílem tohoto opatření je zeštíhlení organizace a s tím spojené zrychlení rozhodovacích procesů, uvedl mluvčí firmy Hany Farghali.

Díky novému uspořádání bude operátor schopen rychleji reagovat na měnící se tržní podmínky. Zaměstnanci rušených organizačních jednotek se včlení do jiných týmů.

V rámci reorganizace se přesunou útvary z divize Marketing do divizí Rezidentních a Firemních zákazníků a do divize Strategie & Bussiness Development. Jiří Dvorjančanský, který dosud řídil marketing, zůstane součástí nejvyššího managementu firmy.

K dalšímu zjednodušení struktury má přispět i přesun útvarů podpůrných služeb do divizí Provoz, Finance a Lidské zdroje a začlenění týmů Korporátní komunikace do divizí Lidské zdroje a Právní a firemní záležitosti. Martin Bek, který vedl divizi Podpůrných služeb, zůstává v představenstvu společnosti, dosavadní ředitelka Korporátní komunikace Dana Dvořáková společnost opustí.

Dále se vedení rozhodlo podpořit oblast IT, která má zásadní vliv na všechny pokračující změny v O2. Z útvaru IT se proto stává samostatná divize spadající přímo pod generálního ředitele.

Majoritu v Telefónice získala na konci ledna skupina PPF Petra Kellnera. Ta získala od španělské skupiny Telefónica 65,9 procenta české dceřiné firmy a stoprocentní podíl ve slovenské Telefónice za 63,6 miliardy korun. Telefónica již dříve oznámila, že letos počítá se snižováním počtu zaměstnanců zhruba o desetinu. Firmu tak opustí kolem 500 lidí.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.