Jak tedy na změnu? Jednou možností jsou tři bezplatné telefonní linky, druhou změna tarifu pomocí formuláře, který je ke stažení na internetu nebo jej společnost zašle poštou. Už však nezaručí, že od 1. února bude provedena změna účtování. Nově pak lze změnit tarif bez čekání na webových stránkách Telecomu.
V posledních dnech se podle statistik Českého Telecomu denně na zrušení či změnu domácí pevné linky informuje zhruba patnáct až šestnáct tisíc lidí. Proto se v některých chvílích nedá na infolinky Telecomu vůbec dovolat. Údaje o tom, kolik lidí chodí na kontaktní místa Telecomu, takzvané Telepointy, firma zatím nemá.
Klást otázky marketingovému řediteli Telecomu můžete v pátek od 13:00 ZDE |
Spočítat si nejvhodnější tarif můžete |
U běžného tarifu standard, který mělo doma devadesát procent domácností, se paušál zvýší od února ze 175 na 229 korun. Osmdesát procent lidí jej proto mění na Home Mini, kdy si Telecom bude měsíčně účtovat 190 korun. Desítky tisíc lidí si mění tarif i přesto, že Telecom ke každému cenovému programu přidává minuty volání zdarma.
U Mini a Standardu to je za devadesát korun, při vyšších měsíčních poplatcích se volné minuty zvyšují. Asi deset procent lidí mění tarif na Home Internet, a stejný počet zvyšuje na tarif Home Maxi, který se hodí pro častěji volající.