Celá akce dopadla pro společnost z pražského Karlína nad míru očekávání. Cílem bylo vybrat 460 tisíc korun. Tuto příčku však fanoušci, kteří na projekt přispívali a pořídili si tak boty s tenkou podrážkou v předprodeji, překonali během prvních několika hodin.
„Podařilo se nám vybrat více než 800 procent cílové částky od více než 1 600 lidí. Výsledky kampaně jsou neuvěřitelné,“ uvádí zakladatel značky Bohempia Tomáš Rohal v tiskové zprávě.
K dosažení čtyř milionů chybělo firmě necelých 50 tisíc korun. Přesto jde o první projekt, který překonal třímilionovou hranici. Zároveň se jedná o druhou nejúspěšnější kampaň v historii československého crowdfundingu.
„Rozjetí výroby barefoot tenisek vyžaduje velkou investici, která bude pokryta z předprodeje bot na Hithitu. Díky tomu, že se nám povedlo vybrat tak velkou částku, jsme schopni navýšit produkci a vyrobit i další varianty barefoot produktů,“ dodává Rohal, jehož produkt vzniká ve svitavské továrně na Pardubicku.
Web Hithit.cz propojuje autory zajímavých nápadů s jejich zákazníky již šest let. Díky hromadnému financování překonalo milionovou hranici již devět tuzemských projektů. Dosud nejúspěšnější byl projekt Nakopni Jatka, který získal více než 2,4 milionu korun. Za celou dobu fungování se na Hithitu podařilo vybrat už více než 150 milionů korun.