Lahve ve tvaru blesku si zájemci mohli objednávat jen v některých státech USA a maximálně po dvou kusech. Prémiová Tesla Tequila zrála po dobu patnácti měsíců ve francouzských dubových sudech. Kromě exkluzivity láká na harmonickou a vyváženou chuť.
Společnost však alkoholický nápoj nevyrábí sama. Uzavřela partnerství s jinými, podle jejich slov zkušenějšími, výrobci z oboru. Firma prozatím distribuuje lahve pouze ve Spojených státech a byl o ně opravdu velký zájem.
Ačkoliv byl prodej produktu oficiálně zahájen teprve ve čtvrtek, už v pátek hlásí webové stránky Tesly vyprodané zásoby. Automobilka však neuvedla, kolik lahví se do prodeje dostalo.
Prvně představil Musk nápad na vlastní tequilu už v dubnu 2018. Šlo tehdy o aprílový tweet, který na první pohled působil žertovně. V něm Elon Musk hovořil o zbankrotování automobilky Tesla, v jehož důsledku samotného Muska našli v bezvědomí obklopeného lahvemi „Teslaquily“.
Musk už v minulosti přišel s jednorázovými nabídkami neobvyklých produktů. Začátkem roku 2018 například jeho firma The Boring Company, zaměřená na stavbu tunelů, získala deset milionů dolarů prodejem plamenometů, na což upozornila agentura Reuters.