Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco chce svým softwarem konkurovat Microsoftu

  10:34aktualizováno  10:34
Privátní značky, které dosud ovládaly zejména sektor potravin a drogistického zboží, se vydávají do zatím neprobádaných vod. Britské Tesco se totiž rozhodlo pod svou značkou prodávat software pro běžné uživatele počítačů. Pouští se tak do sektoru, který ovládá gigant Microsoft.
Tesco chce na pole softwaru přinést lepší výběr a nižší ceny.

Tesco chce na pole softwaru přinést lepší výběr a nižší ceny. | foto: Radek CihlaMF DNES

Tesco začne v Británii prodávat šest balíčků, které budou obsahovat různé programy - kromě základních kancelářských aplikací například software pro vypalování CD a DVD, pomůcky na úpravu fotografií a podobné běžně užívané nástroje.

Balíček s "Tesco-softem" bude stát 20 liber (asi 840 korun). Novinku uvede do stovky svých britských supermarketů koncem října. Software, který ponese značku Tesco, vyvíjí společnost Formjet.

Tesco větří svou šanci na softwarovém poli proto, že jde o sektor se špatným výběrem a vysokými cenami, uvedla společnost. "Náš nový software to pomůže změnit, přineseme lepší výběr a další hodnotu. Situace na trhu zatím zákazníkům nabízela příliš málo obojího," uvedl šéf nákupu Tesca Daniel Cook.

Tesco se kromě softwaru pouští i do dalších, pro obchodníky zatím netradičních sfér podnikání - britský řetězec zkouší proniknout i do finančních služeb nebo telekomunikací. Na britském trhu má suverénně nejsilnější pozici - v sektoru maloobchodu s potravinami ovládá více než třetinu celé Británie.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nesprávné provedení okna, tvar ostění neumožňuje obtékání teplým vzduchem. Na
Kupujete nemovitost? Pozor na skryté vady, na reklamaci máte 5 let

Každý rok v Česku proběhne převod zhruba půl milionu bytů a rodinných domů. Technický stav nemovitosti se smluvně mezi kupujícím a prodávajícím přitom řeší jen...  celý článek

Hotel Hilton na pražské Florenci je na prodej. Největší český hotel nabízí...
Praha, nový ráj hoteliérů. Rostou ceny pokojů i poptávka po hotelech

Tuzemští hoteliéři zažívají zlaté časy. Do země jezdí stále víc zahraničních turistů, obsazenost hotelů roste. Stejně jako ceny, které si majitelé ubytovacích...  celý článek

Šéf Pražské plynárenské Pavel Janeček
Ani elektřina, ani plyn. Budoucností jsou spalovací motory, říká plynárník

Neuplyne týden, aniž by nějaký významný politik neohlásil přechod k elektromobilitě. O konci spalovacích motorů se stále častěji mluví i v automobilkách. Ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.