Na ostatních prodejnách se loga změní v průběhu následujících sedmi týdnů. „Ke změnám souvisejícím s převzetím obchodů Carrefour dochází postupně. Integrační proces by měl skončit v listopadu,“ uvedl Jan Štěpánek, projektový manažer integračního týmu.
V souvislosti s převzetím obchodů spustilo Tesco kampaň, ve které zjišťuje názory zákazníků na probíhající změny.
Tesco letákyNavštěvujete rádi |
„Od spuštění kampaně 1. června jsme obdrželi několik stovek připomínek. Ty v současné době analyzujeme. Pokud budou mít zákazníci přání týkající se otevírací doby nebo sortimentu, budeme se snažit jim vyjít maximálně vstříc,“ dodal Štěpánek.
Tesco už například slibuje, že u šedesáti nejprodávanějších výrobků každodenní spotřeby bude upravovat ceny tak, aby byly nejnižší v okruhu 10 kilometrů od prodejny.
„Zaměříme se rovněž na průchodnost nákupních uliček a na čistotu obchodů,“ doplňuje Štěpánek.
Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996 a v současné době provozuje v tuzemsku šest obchodních domů, čtyřicet dva hypermarketů, dvacet osm supermarketů a pět čerpacích stanic. Zaměstnává 11 000 lidí.