Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco začne lidem nabízet cestovní pojištění a pojištění aut

  12:32aktualizováno  12:32
Obchodní řetězec Tesco začne od středy nabízet zákazníkům cestovní pojištění a pojištění aut. Slibuje zároveň, že bude výrazně levnější než konkurence. Česko je šestou zemí, kde řetězec pojištění nabídne. Není však první maloobchodní sítí, která se do pojištění pouští. Pojistné produkty nabízejí lidem od roku 2009 hypermarkety Globus.

Řetězec Tesco Stores. - Obchod Tesco. | foto: Profimedia.cz

Produkt, který bude Tesco nabízet pod svou značkou, vyvinula pro řetězec Direct Pojišťovna. Systém pojištění bude propojen s věrnostním programem Tesco Clubcard. Při uzavření pojistky získají účastníci věrnostní karty body podle celkové výše pojistky.

Prodej pojistek bude možný výhradně přes telefon či internet, osobní prodej přímo na prodejnách řetězec neplánuje. "Myslíme si, že tenhle způsob je pohodlný, je jednoduchý a chceme jít tímto způsobem. My jsme si v rámci Evropy otestovali i jiné způsoby včetně osobního prodeje, ale zjistili jsme, že prodej po telefonu a internetu vyšel pro Tesco nejlépe," uvedla manažerka finančních služeb Tesco Lucie Hadaričová.

Pojištění aut i cestovní pojištění bude nabízeno ve třech balíčcích o různém rozsahu služeb. U pojištění automobilů si bude možné sjednat kromě povinného ručení také pojištění proti vandalismu, živlům, odcizení a také havarijní pojištění. Na cestu do zahraničí si budou moci zákazníci pojistit náklady spojené s úhradou léčebných výloh, trvalé následky úrazu, odpovědnost za škodu nebo ztrátu zavazadel. Základní pojištění bude možno rozšířit pro případy provozování adrenalinových sportů.

Tesco slibuje, že bude výrazně levnější než konkurence

Autopojištění si zákazníci sjednají přibližně za sedm minut, ke každému pojistnému balíčku získají nepřetržitou asistenční službu. Cestovní pojištění bude možné sjednat on-line i v den odjezdu. Podle vyjádření zástupců Teska bude průměrná výše pojistného výrazně nižší, než činí průměr na pojistném trhu.

Tesco

Obchodní řetězec vstoupil do ČR v roce 1996. Provozuje zde 158 obchodů, 18 čerpacích stanic a šest obchodních center. V účetním roce 2010/11, který skončil letos v únoru, zvýšil v Česku tržby bez DPH meziročně o šest procent na 40 miliard Kč. Firma nedávno oznámila, že hodlá pokračovat v expanzi a na tuzemském trhu plánuje otevřít zhruba 25 nových prodejen. Díky tomu vytvoří asi 900 nových pracovních míst.

"V porovnání s konkurencí průměrná výše pojistného při srovnatelném plnění u autopojištění Tesco může být až o 40 procent nižší a u cestovního pojištění až o 59 procent nižší," uvedla Labudíková.

V současné době Tesco nabízí svým zákazníkům také další finanční služby, například poskytování spotřebitelských úvěrů a osobních půjček, má také vlastní kreditní karty. Cestovní pojištění a pojištění aut nabízí Tesco vedle Česka také ve Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji.

V České republice se do pojištění pustil z maloobchodních řetězců nejdříve Globus. Od předloňského roku nabízí zákazníkům pojištění domácností, autopojištění a cestovní pojištění.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.